Gå til innhold

Ønsker råd om anlegg i liten bil (Toyota Aygo)

Ranger emnet

anlegg

Anbefalte innlegg

Heisann. Har en liten drit bil toyota aygo. Lurte på om det er mulig å få noe anlegg i den? Som funker... Og ikke tar så alt for mye plass, med tanke på at den er liten nok fra før..

Tenkte på ett helt ok anlegg, montert og egentlig alt som må gjøres...til en grei pris..

Prisklasse ; Usikker egentlig, om noen kunne kommet på noen priser og dvs anlegg.

takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme bilen som deg. Jeg løste "problemet" med å bytte ut høyttalerne i dasjbordet med noen nye som spilte bedre, samt at

jeg satt en 10" bass i bagasjerommet. Har fremdeles plass til en middels bag i bagasjen etter dette.

Anlegget spiller "helt greit". Måtte også bytte ut radioen med en som hadde utgang til forsterker.

Her kan du lese litt om hvordan andre har gjort det i sin bil.

Det er for både Aygo, 107 og C1 som er akkurat samme bilen.

Se litt nede til høyre i menyen på siden. "Installing Car Audio"

http://my107.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kom det du gjorde på da?

Du syns om lyden ? tenker på bassen først og fremst

Akkurat hva det kom på vet jeg ikke da jeg hadde både bass, forsterker og cd-spiller fra før. Men de nye høyttalerne jeg kjøpte kostet rundt en 1000-lapp.

Lyden ble, som jeg skrev tidligere, helt grei. Bassen ble, akkurat som man kan forvente seg av en 10", passe bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
Hvorfor skriver du DRIT BIL?

Dette er bilstereodelen på bilforumet. Innlegget ditt er ikkje akkurat bilstereorelevant.

Dette er og ein gammel tråd. Klikker du deg inn på trådstarter, so ser du at han/ho ikkje har vært på bilforumet sia juni 2010

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider