Bjerknez Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Smude ;) Da er det bare å fikse det :partyon:Skulle du derimot ikke få det fikset så er det bare å si ifra til meg, jeg har en date med han som ordnet det på min bil i romjula :D Skal nok få til det seru... Men takk for tilbudet:) Er jo uansett ikke førsteprioritet detta da... hehe Men vil gjerne se flere bilder av bilen din jeg Fastlane? Vil gjerne se detaljerte bilder inni og utvendig. Gjerne også av ledlysa med og uten auto instilling... Send dem gjerne til meg på mail, hvis ikke du vil poste dem her inne. Mailen min finner du via profilen min :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peakman Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Mener Reinart har startknapp på sin, han har ordnet needlesweep på sin ;) Ja, men jeg tror ikke han har start/stopp funksjonen. http://www.greencarsite.co.uk/econews/audi-start-stop.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Skal nok få til det seru... Men takk for tilbudet:) Er jo uansett ikke førsteprioritet detta da... hehe Men vil gjerne se flere bilder av bilen din jeg Fastlane? Vil gjerne se detaljerte bilder inni og utvendig. Gjerne også av ledlysa med og uten auto instilling... Send dem gjerne til meg på mail, hvis ikke du vil poste dem her inne. Mailen min finner du via profilen min :) haha det sa jeg også, men jeg angrer ikke på det heller :D Har du sett på tråden om bilen min, det er noen bilder om jeg ikke husker helt feil. Kan godt ta noen flere bilder av Ledsa og inni ;) Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 haha det sa jeg også, men jeg angrer ikke på det heller :DHar du sett på tråden om bilen min, det er noen bilder om jeg ikke husker helt feil. Kan godt ta noen flere bilder av Ledsa og inni ;) Jada... har sett tråden din... Knakande flott bil du også... Men Peakman har den samme fargen som jeg skal ha seru... så da får jeg ett bedre inntrykk av hvordan det nlir på min bil :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Jada... har sett tråden din...Knakande flott bil du også... Men Peakman har den samme fargen som jeg skal ha seru... så da får jeg ett bedre inntrykk av hvordan det nlir på min bil :) Haha jeg har noen andre som jeg ikke tror jeg har lagt ut på tråden min tidligere. Jeg legger dem ut på tråden min nå fortløpende ;) er det fort nok for deg hahha Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Da er det bare litt over en mnd. igjen :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 tikk takk tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak Går tiden treigt i vente perioden? hehe Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 tikk takk tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakGår tiden treigt i vente perioden? hehe Det skal jeg love deg den gjør! :) Heldighvis mye å gjøre på jobben for tiden, slik at jeg får tenkt på andre ting... hehe Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 hehe tiden går tregt mens man venter, men når bilen kommer fyker tiden og kilometrene fort hehe Har du meldt deg inn på Vacn? Du må jo være med på treff med bilen. Det har bare vært meg og Marius (den sorte sedanen)med B8 på treff i fjor om jeg ikke tar mye feil.. Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Da ahr jeg fått en bekreftet dato for levering av bilen! Nemmelig Lørdag(!!!) 13.mars :checkflag::race:win:driving:cool::polish: Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 allah damnit ikke lenge til det :D Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Jeg så ikke spørsmålet du stilte lenger opp her angående VACN før nå, men jeg kan jo svare med det samme... Joda.. jeg er medlem der, og har vel vært det en god stund... Mandag 15.mars er forøvrig den spikrede datoen for henting av nybilen og her er ett par elendige mobilshots av bilen tatt gjennom gjerdet i bakgården til Møller i Fredrikstad. Bilen er møkkete og ja... egentlig så ligger vel alt til rette for at et bilde IKKE skal bli bra... men dog.. De felgene bilen er avbldet med her er ikke disse jeg skal ha. Felgene jeg skal ha er de nye RS6 felgene i 19" Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlfr Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Hei, Gratulerer med ny bil. Ser veldig bra ut. Jeg liker godt de felgene du sier du ikke skal beholde jeg. Betyr det at de er til salgs, via deg eller via møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hei, Gratulerer med ny bil. Ser veldig bra ut. Jeg liker godt de felgene du sier du ikke skal beholde jeg. Betyr det at de er til salgs, via deg eller via møller? Er jo ikke stygge felger da... Er bare det at jeg liker RS6 felgene bedre... Smak og behag :) Er nok ikke jeg som har disse. Ring Kai hos Iseveien Bilpleie AS. Det er han som skal ha felgene du ser på bildet over. Det er nemmelig han som skal bytte til RS6 felgene for meg. http://www.iseveien.no Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Fikk tatt noen bilder gjennom ettmøkkete vindu med mobilen i går kveld..... Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg