Gå til innhold

Ny Audi 2.0TFSI 180HK'er bestillt!

Ranger emnet

Bjerknez

Anbefalte innlegg

Smude ;) Da er det bare å fikse det :partyon:

Skulle du derimot ikke få det fikset så er det bare å si ifra til meg, jeg har en date med han som ordnet det på min bil i romjula :D

Skal nok få til det seru... Men takk for tilbudet:)

Er jo uansett ikke førsteprioritet detta da... hehe

Men vil gjerne se flere bilder av bilen din jeg Fastlane?

Vil gjerne se detaljerte bilder inni og utvendig.

Gjerne også av ledlysa med og uten auto instilling...

Send dem gjerne til meg på mail, hvis ikke du vil poste dem her inne. Mailen min finner du via profilen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal nok få til det seru... Men takk for tilbudet:)

Er jo uansett ikke førsteprioritet detta da... hehe

Men vil gjerne se flere bilder av bilen din jeg Fastlane?

Vil gjerne se detaljerte bilder inni og utvendig.

Gjerne også av ledlysa med og uten auto instilling...

Send dem gjerne til meg på mail, hvis ikke du vil poste dem her inne. Mailen min finner du via profilen min :)

haha det sa jeg også, men jeg angrer ikke på det heller :D

Har du sett på tråden om bilen min, det er noen bilder om jeg ikke husker helt feil. Kan godt ta noen flere bilder av Ledsa og inni ;)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha det sa jeg også, men jeg angrer ikke på det heller :D

Har du sett på tråden om bilen min, det er noen bilder om jeg ikke husker helt feil. Kan godt ta noen flere bilder av Ledsa og inni ;)

Jada... har sett tråden din...

Knakande flott bil du også... Men Peakman har den samme fargen som jeg skal ha seru... så da får jeg ett bedre inntrykk av hvordan det nlir på min bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... har sett tråden din...

Knakande flott bil du også... Men Peakman har den samme fargen som jeg skal ha seru... så da får jeg ett bedre inntrykk av hvordan det nlir på min bil :)

Haha jeg har noen andre som jeg ikke tror jeg har lagt ut på tråden min tidligere.

Jeg legger dem ut på tråden min nå fortløpende ;)

er det fort nok for deg hahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hehe tiden går tregt mens man venter, men når bilen kommer fyker tiden og kilometrene fort hehe

Har du meldt deg inn på Vacn? Du må jo være med på treff med bilen. Det har bare vært meg og Marius (den sorte sedanen)med B8 på treff i fjor om jeg ikke tar mye feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg så ikke spørsmålet du stilte lenger opp her angående VACN før nå, men jeg kan jo svare med det samme...

Joda.. jeg er medlem der, og har vel vært det en god stund...

Mandag 15.mars er forøvrig den spikrede datoen for henting av nybilen og her er ett par elendige mobilshots av bilen tatt gjennom gjerdet i bakgården til Møller i Fredrikstad.

Bilen er møkkete og ja... egentlig så ligger vel alt til rette for at et bilde IKKE skal bli bra... men dog..

De felgene bilen er avbldet med her er ikke disse jeg skal ha. Felgene jeg skal ha er de nye RS6 felgene i 19"

bilde.jpg

bilde 2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Gratulerer med ny bil. Ser veldig bra ut. Jeg liker godt de felgene du sier du ikke skal beholde jeg. Betyr det at de er til salgs, via deg eller via møller?

Er jo ikke stygge felger da...

Er bare det at jeg liker RS6 felgene bedre... Smak og behag :)

Er nok ikke jeg som har disse.

Ring Kai hos Iseveien Bilpleie AS. Det er han som skal ha felgene du ser på bildet over. Det er nemmelig han som skal bytte til RS6 felgene for meg.

http://www.iseveien.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider