Gå til innhold

politiets kjøretrening ?

Ranger emnet

pepa

Anbefalte innlegg

Sto å så på en politibil som kom ned fra vinterbro-senteret for en stund tilbake.. han hadde akkurat vært å snust litt rundt i mine saker, og jeg hadde akkurat dratt fra stedet.. Plutselig så jeg politibilen komme full fart ned fra senteret med blålys på.. hmm.. den rundkjøringen er GLATT.. (regnet).. det vet alle som kjenner til den.. (ved Hydro texaco).. det gikk ALT for fort.. men tror du ikke pokkermeg gutten dro mondeo'n igjennom rundkjøringen med fiiiin sladd da...?? ÆCH... jeg som gledet meg til å dra bort å spørre om han trengte å bli dratt opp :D :D :D

så da ble det heller å vrenge rundt å fyke etter ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA... Snuten skulle fått bot for råkjøring og brekking i rundkjøringa kanke tenke meg noe mere dritu ut situasjon av snuten.....

:fingers:

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos. Skulle ha sett på strømmen i går.

1stk BMW burner på plassen. 1stk politibil kjører forbi. snur. BMW'n stikker avgårdet. politiet skal kjøre over plassen på shell. MEN der står vi med en bil midt i gjennomkjørselen. hehe... (ser frustrasjonen i øya på politisjafføren) han ser seg kjapt om etter en annen vei. svinger og styrer og orner. så kjører BMW'n ut av plassen og til høyre. En opel Manta kjører ut av plassen til venstre. (sjaføren av manta'n har nettop fått tilbake lappen.)

Politiet setter på blålys og svinger til VENSTRE ! hehe heldig han med BMW'n.

lol lol lol lol lol lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men som dere sikkert veit, er den nye trenden med at purken har kvinnfolk bak rattet... sett flere ganger at en kjerring kjører, og en mann sitter på... kanskje det vi ser resultatet av her??? lol lol lol

men personlig syns jeg den nye trenden er kjempe-fin, gir meg en bedre trygghet hvis det skulle skje noe :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda323F

HAHAHA... Snuten skulle fått bot for råkjøring og brekking i rundkjøringa kanke tenke meg noe mere dritu ut situasjon av snuten.....

:fingers:

det som er greia, det er at snuten ikke har lov til å bryte fartsgrensen. ikke en gang ved utrykning. men ingen regel uten unntak! Hvis det står om liv har de lov!!!!

Og da er det mange normenn som har vært i en nærdøden opplevelse

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider