pepa Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 tror de trenger litt mer opplæring, dette skjedde i en rundkjøring i rogaland i dag........... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by pepa tror de trenger litt mer opplæring, dette skjedde i en rundkjøring i rogaland i dag........... :D Hihi!! :D Hadde de godt av! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Svina får som fortjent.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 De har to uker kjøretrening før de setter seg bak rattet og kan ta opp jakten på f.eks deg og meg... Det er nok litt i minste laget... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Hahaha "Understeer, understeer!!" ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Men hva skulle han oppi der da???? hehehehehe Ser ikke noe bil foran han der... :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by pepa tror de trenger litt mer opplæring, dette skjedde i en rundkjøring i rogaland i dag........... :D Det beste er det at det ser ut som at de har boma no jævlig Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by RS2 Det beste er det at det ser ut som at de har boma no jævlig Hvis vi tenker oss at han kom fra oppi der i bak-kant liksom så må jo han ha nappa litt i brekke da.. :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Sto å så på en politibil som kom ned fra vinterbro-senteret for en stund tilbake.. han hadde akkurat vært å snust litt rundt i mine saker, og jeg hadde akkurat dratt fra stedet.. Plutselig så jeg politibilen komme full fart ned fra senteret med blålys på.. hmm.. den rundkjøringen er GLATT.. (regnet).. det vet alle som kjenner til den.. (ved Hydro texaco).. det gikk ALT for fort.. men tror du ikke pokkermeg gutten dro mondeo'n igjennom rundkjøringen med fiiiin sladd da...?? ÆCH... jeg som gledet meg til å dra bort å spørre om han trengte å bli dratt opp :D :D :D så da ble det heller å vrenge rundt å fyke etter ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 HAHAHA... Snuten skulle fått bot for råkjøring og brekking i rundkjøringa kanke tenke meg noe mere dritu ut situasjon av snuten..... :fingers: Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Apropos. Skulle ha sett på strømmen i går. 1stk BMW burner på plassen. 1stk politibil kjører forbi. snur. BMW'n stikker avgårdet. politiet skal kjøre over plassen på shell. MEN der står vi med en bil midt i gjennomkjørselen. hehe... (ser frustrasjonen i øya på politisjafføren) han ser seg kjapt om etter en annen vei. svinger og styrer og orner. så kjører BMW'n ut av plassen og til høyre. En opel Manta kjører ut av plassen til venstre. (sjaføren av manta'n har nettop fått tilbake lappen.) Politiet setter på blålys og svinger til VENSTRE ! hehe heldig han med BMW'n. lol lol lol lol lol lol lol Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 men som dere sikkert veit, er den nye trenden med at purken har kvinnfolk bak rattet... sett flere ganger at en kjerring kjører, og en mann sitter på... kanskje det vi ser resultatet av her??? lol lol lol men personlig syns jeg den nye trenden er kjempe-fin, gir meg en bedre trygghet hvis det skulle skje noe :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 fuck police... :cool: Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by Mazda323F HAHAHA... Snuten skulle fått bot for råkjøring og brekking i rundkjøringa kanke tenke meg noe mere dritu ut situasjon av snuten..... :fingers: det som er greia, det er at snuten ikke har lov til å bryte fartsgrensen. ikke en gang ved utrykning. men ingen regel uten unntak! Hvis det står om liv har de lov!!!! Og da er det mange normenn som har vært i en nærdøden opplevelse Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg