The cowboy Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 bare lurer på en ting her.. jeg har pådratt meg årets første p-bot.. men, den var på bare 300kr... så det jeg lurer på er: går prikkbelastningen på p-bøter oxo eller har de bare senka gebyret på bøtane her i tønsberg (spør no i grunn for hele norge da men..) håper det er senking av gebyr det gjelder.. liker ikke å tenke på at jeg kan ha 1-2 prikker allerede!! hehe :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 hmmmn... litt lav p-bot... høres ut som du har fått bot for å ha stått på en sånn halvtimes plass el. litt for lenge, eller så kan biletten din ha gåt over tiden. Så veldig feilparkert kan du uansett ikke ha vært Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by The cowboy bare lurer på en ting her.. jeg har pådratt meg årets første p-bot.. men, den var på bare 300kr... så det jeg lurer på er: går prikkbelastningen på p-bøter oxo eller har de bare senka gebyret på bøtane her i tønsberg (spør no i grunn for hele norge da men..) håper det er senking av gebyr det gjelder.. liker ikke å tenke på at jeg kan ha 1-2 prikker allerede!! hehe :rolleyes: En parkerings "bot" er egentlig ikke noe Bot eller har noe med politi å gjøre i det helte tatt.. Det er bedre å kalle det "en parkerings gebyr" eller noe.. For det er det samme som om hvis du ikke skulle betalt telefon regninga.. Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 jeg sto lovlig.. var bare tiden som gikk ut.. men det har den jo gjort før og det.. da fikk jeg de gode gamle 500 kr!! men nå var den altså på 300 bare!! bot, gebyr.. hvem bryr seg.. du skjønner vel hva jeg mener :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by The cowboy jeg sto lovlig.. var bare tiden som gikk ut.. men det har den jo gjort før og det.. da fikk jeg de gode gamle 500 kr!! men nå var den altså på 300 bare!! bot, gebyr.. hvem bryr seg.. du skjønner vel hva jeg mener :) hehe jepp jepp.. men du har hvertfall ikke fått no prikker ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by The cowboy håper det er senking av gebyr det gjelder.. liker ikke å tenke på at jeg kan ha 1-2 prikker allerede!! hehe :rolleyes: Disser du dem som har fått prikker eller??? :D lol hehe.. Fått to alt jeg gitt.. fort gjort.. Men du slapp nok unna du ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 disser ikke de som har pådratt seg et svart hull eller to i korte.. menjeg har ikke lyst på dem selv..hehe bra at jeg (mest sannsynli) har sleppe unna da..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg