Gå til innhold

bøter og prikker!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

bare lurer på en ting her.. jeg har pådratt meg årets første p-bot.. men, den var på bare 300kr...

så det jeg lurer på er: går prikkbelastningen på p-bøter oxo eller har de bare senka gebyret på bøtane her i tønsberg (spør no i grunn for hele norge da men..)

håper det er senking av gebyr det gjelder.. liker ikke å tenke på at jeg kan ha 1-2 prikker allerede!! hehe :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

bare lurer på en ting her.. jeg har pådratt meg årets første p-bot.. men, den var på bare 300kr...

så det jeg lurer på er: går prikkbelastningen på p-bøter oxo eller har de bare senka gebyret på bøtane her i tønsberg (spør no i grunn for hele norge da men..)

håper det er senking av gebyr det gjelder.. liker ikke å tenke på at jeg kan ha 1-2 prikker allerede!! hehe :rolleyes:

En parkerings "bot" er egentlig ikke noe Bot eller har noe med politi å gjøre i det helte tatt..

Det er bedre å kalle det "en parkerings gebyr" eller noe..

For det er det samme som om hvis du ikke skulle betalt telefon regninga..

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

jeg sto lovlig.. var bare tiden som gikk ut.. men det har den jo gjort før og det.. da fikk jeg de gode gamle 500 kr!! men nå var den altså på 300 bare!!

bot, gebyr.. hvem bryr seg.. du skjønner vel hva jeg mener :) hehe

jepp jepp.. men du har hvertfall ikke fått no prikker ;)

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider