Remi93 Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 (endret) Fått meg nytt prosjekt 1987 Bella Arrow med Mercury 40hk[/img] [/img] [/img] [/img] Ting som jag har tenkt å gjøre med den er Lakke den hvit. Sette i nytt annlegg. tilt til motor. nytt interiør Endret Desember 12, 2009 av Remi93 Siter 75 mercedes 280se w116 87 Mercedes 260 se w126 99 Skoda felicia pickup "My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 det beste på den båten var vell skiltet.. lykke til med veldig mange timer. håper du kan stå under tak hvis du skal gjøre det nå i vinter. gå for hvit på skroget og enn mørk farge på toppen. så blir det ikke så stygt når du begynner å bruke båten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi93 Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 det beste på den båten var vell skiltet.. lykke til med veldig mange timer. håper du kan stå under tak hvis du skal gjøre det nå i vinter. gå for hvit på skroget og enn mørk farge på toppen. så blir det ikke så stygt når du begynner å bruke båten. joa det blir nok noen timer, men er ikke første gang jeg pusser opp en båt så jeg tror det skal gå bra Siter 75 mercedes 280se w116 87 Mercedes 260 se w126 99 Skoda felicia pickup "My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Jaha, en Bella ja, har tilbrakt mange timer i en sånn en ja:) Knall tøffe båter, fin til å hoppe med^^ Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg