Gå til innhold

klimahysteriet har tatt helt av - lavmål

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

Dieseldyret: Du har veldig mange gode poenger, og du har satt deg litt inn i sakene. Men hvis du tonet det ned littegrann ble det mye enklere å ta det seriøst.

(Forøvrig ikke moder jord som har mest vondt av dieseleksosen din, det er vi som puster inn kreftfremkallende partikler)

Angående dagens store nyhet må jeg bare le. Havene KAN stige 1-2 meter. Blir akkurat like latterlig som å skrive på forsida at i morgen så kan en full Boeing 737 ramle ned på Oslo S. Det er jo en mulighet for det og.

hm....... bør jeg tipse dagbladet? jeg vil jo helst evakuere oslo s.... :(

si at det ikke er snat.. pliz!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor gjøres det egentlig ikke noe med fritidsbåt bruken? Høre om ganske normale båter som bruker ca 50 liter +- i timen? Forurenser vel mere enn de fleste biler det?? Er jo ikke noe restriksjoner å snakke om der?? Men snøscooter,det er ikke lov,for det forurenser å ødelegger naturen? Og "Jensegutten" måtte ta privatfly til Køben for det var jo "bare" 17 rutefly fra Gardemoen til København den dagen? Er helt enig i at klima forandringene er naturlig. Har hørt "gamlinger" fortelle om snøfrie og milde vintre på begynnelsen og igjennom hele 1900 tallet også

95 Iveco Turbo Daily

96 Mitsubishi L400

Div Mitsubishi bilcross biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjøres det egentlig ikke noe med fritidsbåt bruken?

Fordi "Fiffen" kjører ikke snøscooter på vidda, de har store båter som sluker 300 liter Diesel i timen, og dem skal da selvfølgelig ikke betale avgift på dieselen sin skal dem vel?

Hadde noen viktige mennesker her i Norge vært engasjert i offroad/snøscooterkjøring, skal jeg banne på at det hadde vært like lovlig som avgiftsfri diesel på båt.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

bump, jaggu mild vinter, denne ble ikke spådd

jeg lurer egentlig på hva som skal til for at vi skal bli kvitt klimahysteriet, det er faktisk umulig, for så fort det er noe som ikke stemmer i virkeligheten med forskernes/politikernes spådommer, så argumenterer de i mot det med noen helt latterlige påstander, dette resulterer i at de får rett uansett! Så har jo forskerne allerede innrømmet at de juksa med tallene, men fortsatt blir man uglesett om man stiller seg spektisk til en åpenbar doktrine, altså den nye "neomarksistiske" tankegangen som har lagt sitt grunnlag de siste årene, forskerne kan jeg til en viss grad skjønne, at de jukser med tall og ler av skeptikerne, siden de får penger på slike studier og må ha noe å brødføre seg med, men at majoriteten biter på, det er ikke annet enn latterlig, hva skal til for å få disse til å se lyset i tunnelen? de VIL jo ikke endre synet sitt på dette! Helt åpenbart! Så har du barnehagen natur og ungdom da, som sier at en ap-politiker var barnslig siden han ikke trudde på klimahysteriet og ytret sin mening, lurer på hvorfor de på alle mulige måter skal ha folk til å tru på dette, er nok profitt og støtte de ønsker fra de "blågrønne", i Bergen så er det dårlig luftkvalitet i disse dager, hvem er det som får skylda? jo det er overhode ikke utslipp fra fabrikker og private gamle/forurensede ovner, men det er BILEN;) selvsagt! Utrolig irriterende og selvsagt fra myndighetenes side, det er jo aldri noe annet enn bilen sin skyld, men politikerne er ikke rånere og da avgiftsbelegger de oss som faktisk har et liv med litt verdier i

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har begynt å skrive i dette forumet og ikke bare lese her, så får jeg komme med mitt bidra på "klimatråden".

At temperaturen øker er et faktum(oppservert). At dette kan bli et problem er høyst sannsynlig(ikke oppservert, men gode forskningsresultater).

Dere trenger ikke lete veldig lenge på google for å finne ut hva sprøyting av svovel over polene vil gjøre. Ja, det vil senke temperaturen. Rundt 20 mill dollar er prislappen.

En annen sida av dette temperaturproblemer er global nedkjøling. Denne krisen er ikke eldre enn 30år. Den gang så var problemet global nedkjøling. Dette problemet har ikke kommet opp en eneste gang. Dette er minst like farlig for de som bor på planeten.

Ha den gamle bensinmotoren klar på låven. Det kan bli kaldt en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider