vectra ronny Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 hei. noen som vet hvor bremsevæskebeholderen er på bmw e39 520i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Om jeg ikke husker helt feil så er den under det ene filterhuset til kupen. Det er disse to som er under panseret helt oppmot torpedoveggen. Har verkstedsmanual her en plass, så jeg kan sjekke opp i det. Ikke skyt meg om jeg tar feil! Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Om jeg ikke husker helt feil så er den under det ene filterhuset til kupen. Det er disse to som er under panseret helt oppmot torpedoveggen. Har verkstedsmanual her en plass, så jeg kan sjekke opp i det. Ikke skyt meg om jeg tar feil! Stemmer det;)på fører siden...Må ut med hele filter boksen( ikke bare lokket og filteret). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ja, jeg har hatt ute begge boksene i en annen sammenheng, var da jeg kom over noe som så ut som en bremseveskebeholder. Var for øvrig ganske enkelt egentlig, både ut og inn. Hadde en anelse om at det var førersiden, sånn utifra husk, men det er en stund siden. Men nå kommer jo vinteren, så da er det garasjemekk sesong. Jeg får friske litt opp på E39'en igjen hehe.. Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ja, jeg har hatt ute begge boksene i en annen sammenheng, var da jeg kom over noe som så ut som en bremseveskebeholder.Var for øvrig ganske enkelt egentlig, både ut og inn. Hadde en anelse om at det var førersiden, sånn utifra husk, men det er en stund siden. Men nå kommer jo vinteren, så da er det garasjemekk sesong. Jeg får friske litt opp på E39'en igjen hehe.. He he jeg antar han ikke har en engelsk bil da:P for da hadde den vært på andre siden:P Den siden rarttet er på, der er og kraftforsterkeren og beholderen (stemmer nesten i alle tilfeller). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg