Gå til innhold

bremsevæskebeholder

Ranger emnet

vectra ronny

Anbefalte innlegg

Om jeg ikke husker helt feil så er den under det ene filterhuset til kupen. Det er disse to som er under panseret helt oppmot torpedoveggen. Har verkstedsmanual her en plass, så jeg kan sjekke opp i det.

Ikke skyt meg om jeg tar feil!

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke husker helt feil så er den under det ene filterhuset til kupen. Det er disse to som er under panseret helt oppmot torpedoveggen. Har verkstedsmanual her en plass, så jeg kan sjekke opp i det.

Ikke skyt meg om jeg tar feil!

Stemmer det;)på fører siden...Må ut med hele filter boksen( ikke bare lokket og filteret).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hatt ute begge boksene i en annen sammenheng, var da jeg kom over noe som så ut som en bremseveskebeholder.

Var for øvrig ganske enkelt egentlig, både ut og inn.

Hadde en anelse om at det var førersiden, sånn utifra husk, men det er en stund siden. Men nå kommer jo vinteren, så da er det garasjemekk sesong. Jeg får friske litt opp på E39'en igjen hehe..

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hatt ute begge boksene i en annen sammenheng, var da jeg kom over noe som så ut som en bremseveskebeholder.

Var for øvrig ganske enkelt egentlig, både ut og inn.

Hadde en anelse om at det var førersiden, sånn utifra husk, men det er en stund siden. Men nå kommer jo vinteren, så da er det garasjemekk sesong. Jeg får friske litt opp på E39'en igjen hehe..

He he jeg antar han ikke har en engelsk bil da:P for da hadde den vært på andre siden:P Den siden rarttet er på, der er og kraftforsterkeren og beholderen (stemmer nesten i alle tilfeller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider