RaCk Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by viper Du kan jo få låne kapslene mine RaCk? lol lol ;) :D lett. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Hmm.. selges Civic HB og CRXen og kjoper deg Granada... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 syntes du det var rart kanskje? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 hjelp meg her. jeg trenger laksetrapp Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by RaCk Tenkte jeg skulle lakke den rosa med lilla panser med scoop i. :D Evt lage egen alu vinge også. Dette må bare bli bra? ;) hehe, en slik granada så jeg faktisk i sommer. vil ikke påstå at det var et vakkert syn, men oppmerksomhet fikk den :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 rosa med lilla panser? Du må kødde. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 dette virker som en grom bil dette da, byttet vel vekk både honda og rx mot den der ja:D:D Noen flere planer for den da ? Da di andre bilene dine ikke ser så verst ut:) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 har ikke noe videre planer egentlig. Få den i stand, grise litt med den og selge den igjen etter at jeg har rævkjørt pudding i drag med den. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 haha, tar aldri den sinte passaten hans da.....har jo sett video om hvor bra den går... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by RaCk rosa med lilla panser? Du må kødde. :( hehe, jeg så nok ikke panseret på den. men den var rosa med en diger aluvinge :D men hvis det er noen trøst tør jeg vedde på at den bilen er vrak nå, slike biler varer sjelden lenge ;) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 tror du ikke at du finner laksetrapp på høggern a??ellers så er det en svart granada med laksetrapp på høggern hær!kan jo kanskje rappe den for deg:Dmen FETT prosjekt, litt mer baum, blinkene terninger ol, så gjør det seg:) BTW: BH i speilet;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Hær e fin farge på granada, sånn må du skaffe deg RaCk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 ehrnst : ordner du laksetrapp da? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by RaCk syntes du det var rart kanskje? hehe.. kanskje en smule :D Men blir sikkert fett dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Ikke glem Rånny Og Ragge cd'en ! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg