FastBoater Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Street meet sørlands parken 18.des Stedet vil være det som alltid er, parkeringsplassen til Sørlandsenteret! Ikke hiv flasker rundtomkring. Folk med biler kan ødelegge dekk og div, og det blir heller ikke noe populært for offentligheten.. kl 21.00! Spre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Jeg kommer Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M50B50 Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 klar æ ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Sykt det skjer noe. Stikker ut å ser. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 http://www.yr.no/sted/Norge/Vest-Agder/Kristiansand/Kristiansand_dyrepark/langtidsvarsel.html Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Jeg kommer også, muligens, hvis jeg slipper ut av døra. Kommer hjem 2030 nemlig, studerer i Nordland... Men om dere klarer å holde det gående i noen timer får jeg sikkert knabba Mærsjcha til pappa... Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastBoater Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 noen som har bilder fra de to forrige treffene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Det blir vel sladding da tenker jeg.. Er jo meldt snø, og det ser ut til å bli liggende noen dager også, så det er hvertfall det jeg håper på :D Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastBoater Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 noen som snakka om islegging av hele plassen vist det ble kaldt nokk tror dere om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Blir altfor glatt og håpløst å sladde på. Sikkert enkelte som liker å bare skli helt på tverka i 20km/t. Men det gjør ikke jeg. 70-80, da begynner det å bli morro. Kanskje derfor jeg aldri er på parkeringsplass å sladder lenger. Vennesla-Iveland, da er det morro :) Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Sjæl, foretrekker skogsveiene i området, absolutt ikke ille et par av dem.. Islegging av hele plassen er dumt med tanke på at man gjerne vil gå litt rundt og titte.. Får se, kanskje jeg tar turen med en eller flere biler før jeg stikker til Oslo natt til lørdag :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Var ute på Sørlandsenteret og sjekka føret nå. Håpløst. Blanding av is og asfalt der ute, mest asfalt. Ikke er det meldt noe nedbør heller i morra, så det blir et kjipt rånetreff for å si det sånn.. Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 hvorfor ikke bare dra opp på slettebø? er folk der hver dag det er snø, og litt mere utfordrende enn en parkeringsplass:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 hvorfor ikke bare dra opp på slettebø? er folk der hver dag det er snø, og litt mere utfordrende enn en parkeringsplass:) Tror det er litt for liten plass på Slettebøe.. Pluss at snøen er delvis borte der og. Ser mørkt ut nå, med tanke på sladding hvertfall :/ Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 legg ut noen bilder fra treffet da om noen får tatt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg