Gå til innhold

Vegard's Mercedes Benz 190E W201 Prosjekt

Ranger emnet

NilsenRacing

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da ser det ut som jeg kommer til å kjøpe meg 18" felger til merca m ettersom en kompiss har ett sett liggende som han synst blir for store på 190en sinn :) bilde av felgene her : 8919_156959711146_605246146_3999088.jpg

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

inegn innspill ? motoren fra den grønne bilen blir solgt til ett høggeri, de ville gi 1200kr for den å jeg skal bare ha den vekk men så hadde de en bil me 5trinns kasse og styr så da blei de til att jeg får girkasse,girvelger,clutch,svinghjul,pedalsett bakluke med vinge mulig ei baklykt,ei framlykt og så skal jeg prøve å få takluka med trekk ettersom de var steike strøkent å i prosjektbilen er det lakkert litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var jeg på høggeren og skulle bytte en motor mot girkass,clutch og speedometer! men endte opp med att jeg tok med meg,taktrekk,taklukekasetten,speedometer,speil,girkule,girpose,grill,ei lykt framme,ei bake,bakluke med vinge,abs hjerne og litt anna dill for heile 400kr.. og i det jeg var ute og la noen deler i bilen kom det noen med en 190e på slep som de skulle vrake, og jeg hadde 1500 i kontanter i lommen så jeg sprang bort og tilbydde mannen 1500kr for bilen , noe som var greit men han skulle ha hjulene.. bilen består att noe styling, amg vinge, cobra stoler eller va de het.. og når jeg var ute med han og skulle hente vognkort del 2 lurte han på om jeg ville ha noen deler han hadde i uthuset og jeg sa ja og fikk en hel drøss til med svart innteriør til bilen... ga altså 1500kr for biln og masse innteriørdeler og når jeg fikk den hjem satt jeg på 18" felger.. bilen "startet" ikke ifølge han jeg kjøpte den av men med ett batteri med strøm og litt røsking i div ettermonterte ledninger startet bilen og gikk fint, eneste er att der er lite kjølevann :D

DSC00072.jpg

DSC_2424.jpg

DSC_2423.jpg

DSC_2422.jpg

DSC_2420.jpg

DSC_2419.jpg

DSC_2418.jpg

DSC_2417.jpg

DSC_2415.jpg

DSC_2414.jpg

DSC_2413.jpg

og, ja.. interiøret blir byttet til svart og stolene blir solgt, ratte blir enten byttet eller brukt en liten stund, lakke den "carbon" ringen og skruane så se hvordan det blir, org girkule og div vil bli å se i bilen, a-b-c pluss den lista helt fremme på taket hvis lyst står blir trekt i annet stoff,så vent og se.

Endret av NilsenRacing

Lenke til kommentar
Del på andre sider