Gå til innhold

Vegard's Mercedes Benz 190E W201 Prosjekt

Ranger emnet

NilsenRacing

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da ser de ut som att de blir en bil til no til helga :) w124 300 :) med skinnsete og 500 skjerma framme ;) skjermane og innteriøre e til salgs! +++ 94 bakluke og klarglass bake ;)

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har motor til deg om du vil ha. 300E motor. Bla nylig blitt byttet kamaksling, vannpumpe og tror også det var byttet starter. Fungerer vertfall fint. Sprek er den også (pga den nye kammen).

Skal ha 3000,- for denne. Har også gearkasse som du skal få for 2500,- om du trenger. Automatkasse vel å merke.

Har en 300TE delebil, så trenger du noe annet også så er det meste der fortsatt.

Delene ligger i Ørsta.

Kontakt på tlf: 412 77 982, send SMS da mobilen ikke virker helt. Så blir du heller oppringt.

90' Mercedes-Benz 300TDT S124 - Go'vogna

91' Ford Sierra 2.0CL

02' Suzuki RM 125

85' Honda CR 80 Høy - Til salgs! ANNONSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det seg slik att jeg hadde noen griller til over så jeg tok å lakket innerdelen i en helt svart og limte på flere chrome lister for å lage en slaks "avantgarde" grill, noe som faktisk ser bra ut !

DSC01350.jpg

DSC01349.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da ser det ut som jeg kommer til å kjøpe meg 18" felger til merca m ettersom en kompiss har ett sett liggende som han synst blir for store på 190en sinn :) bilde av felgene her : 8919_156959711146_605246146_3999088.jpg

Gammel bilen min dette. og gammel felgan mine.Han som kjøpte merca tel meg er nu en fjott ihvertfall:P

Grunnet at felgan kunne virk for stor hva nu grunnet senkinga at de tok borti hjulbuan foran og hva litt for mye gummi på felgan,

Jeg hva bare plaga med litt subbing da jeg eide bilen. kunne vært skifta senkesett på den så har det bare gådd fint. men senkesette hva noe seget og modifisert foran og bake på den.

Lev den bilen enda? har han gjort noe med den? eller har han sarva den like mye som han Gjorde med MANTA A han hadde.

Endret av Devils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han du solgte bilen til kræsja bilen og ødela heile venstre side på bilen og så solgte han bilen til en kompiss av me for 8000 me 16v stylinga.eineste som mangla va sacco og hjulbuelister så tok han av vingen,felgene og lyktene før han solgte bilen men disse ble igjen kjøpt for 6000 med listene.. hvos mye fikk du for bilen da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider