LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Helt sjef.. OBS.. krever flash! http://www.antra.dk/AYB.swf Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by LupoB0Y Helt sjef.. OBS.. krever flash! http://www.antra.dk/AYB.swf Driitfet da.. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Faen jeg kjeder meg på jobb.. :( Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by LupoB0Y Faen jeg kjeder meg på jobb.. :( Sitter på jobb du også? /me too! I bærum... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 oslo her.. Nydalen.. Norges svar på silicon valley.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by LupoB0Y oslo her.. Nydalen.. Norges svar på silicon valley.. ;) Ikke dårlig! Men vi har en skjerm her på 4x6 meter, som kostet 1,8 mill i innkjøp for noen år tilbake som bare står der og venter på meg har jeg funnet ut... *koble til DVD spiller* :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by famir Ikke dårlig! Men vi har en skjerm her på 4x6 meter, som kostet 1,8 mill i innkjøp for noen år tilbake som bare står der og venter på meg... *koble til DVD spiller* :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 sweet.. har fast`n f på en 50" plasmaskjerm her nå.. sjef.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Oi. Quote seg selv var litt gøy da... Faen så kjpt det er her!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by LupoB0Y sweet.. har fast`n f på en 50" plasmaskjerm her nå.. sjef.. :D Herlig :D Hmmm... Må finne en DVD plate da... Der lå Getaway in Stockhol 3 gitt!! *drømme* Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Sitter og hører på en ministry of sound mp3.. 76min. lang hehe Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Nei fett!! Der fant jef F&F på DIVX! :D *koble til PC til skjermen* Så kan vi stereo-se på F&F ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Street`s closed, pizzaboy... Find another way home... Den ultimate kommentaren ass.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 ...god damn streetracers! :D Fåper den komentaren kommer på 2`ern også, eller så vil filmen aldri i verden bli like bra! Vel... :rolleyes: Kom forresten over en link som passer til oss nå i den situasjonen vi er i: http://www.thisdomaincontainsthemaximumsumoflettersthatisallowedoninternet.com/ :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Hehe. Navnet var for langt til å kunne linkes gitt. thisdomaincontainsthemaximumsumoflettersthatisallowedoninternet.com/ Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg