Chrizter Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Noen testet denne FM senderen? http://www.fakkelmannen.no/index.php?nr=90&case=4&id=594&idkategori=172&startrow= Kjøpte ut og testet et par FM sendere når de kom på markedet, er vel en stund siden nå så mulig det har skjedd forandringer. For jeg hadde bare dårlige erfaring med de, dårlig lyd var felles for de jeg testet. Så hvordan er denne? Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Antageligvis like kjip som alle andre FM-sendere. Det finnes så mye av adaptere for å koble til bærbare medier til bilstereo med en hardwired løsning uten bruk av FM-sendere, at det nok finnes noe til din bil/bilstereo også. Om du må bruke en kobling mot FM-radioen er en FM-modulator absolutt å anbefale, den kobles direkte inn på antenneinngangen til radioen og fungerer langt bedre lydmessig. Hva skal du koble til og mot hva? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Takk for svar Tanken var bare at jeg kunne tenkte meg en rimelig løsning, ikke minst ingen ledninger for å få tilgang til mye musikk. Er AUX inngang på spilleren så det løser seg uansett. Men er de ikke blitt vesentlig bedre disse FM senderne er det jo bare bortkastet penger. De jeg hadde gikk rett i søpla Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg