Mandel Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 hei og hå, hva er ditt favorittt bodykit? jeg har sansen for denne fronten, men scoopsa så bare dumt ut de selger kittet på http://www.knightsperformance.com Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Nei takk, less is more for meg :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 "Less is more" - word! Er ikke noe fælere enn en Tysk slede med "2Stupid2Race" bodykit osv. etc. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Den fangeren der ser på en måte litt Honda ut syns jeg, Ser liksom ikke så kult ut med en Golf med Honda fanger. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 puke Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Nja... Vet nå ikke hvor begeistret jeg ble for denne stylinga jeg... er nå helst for at det skal være ren og pen styling... Så less is more kan jeg stemme for .. Men smaken er jo som baken, delt Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Jeg vet at dere er lei av å se de, men her er mine 2 favoritt "bodykit" til Golf III: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Reise seg opp og applaudere for Boramannen :D :dude: :peace: Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Er vel drøyt og kalle det bodykit. Synes man skal se at noe er gjort. Det viktigste er at hovedlinjene ikke forsvinner. SYnes egentlig bilen i den første posten kunne blitt pen men litt lange og stoore scoop. Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 RICE!!!! Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by Helios Reise seg opp og applaudere for Boramannen :D :dude: :peace: :D :D Originally posted by OlleellO Er vel drøyt og kalle det bodykit. Synes man skal se at noe er gjort. Det viktigste er at hovedlinjene ikke forsvinner. SYnes egentlig bilen i den første posten kunne blitt pen men litt lange og stoore scoop. Det stod jo "bodykit" , og var vel bare en annen måte å si at jeg ikke liker Wings West style på VW.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Jævlig stilig, det peneste etter min mening er en slags "Hot Factory look" Med beskjedne sideskjørt og Vr6 leppe, feite felger, senking, klare blinkers og G4look lys! Less is more Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by Unknown Nei takk, less is more for meg :) liker det litt radikalt jeg..men som sagt, det var kun front fangeren jeg likte, panserscoops i så stor str blir bare teit Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Æsj og fysj! Må ikke ødelegge en fin Golf med noe slikt! Kjøp deg heller en Honda...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 kanskje litt bedre inntrykk ferdigmontert.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg