Gå til innhold

96' Syncro - bilen kveles ved fullt rattutslag

Ranger emnet

syncro96

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kjøpt meg en 96' Golf 3 syncro!

Fikk den billig da det var hakking i rattet ved fullt rattutslag til venstre. Jeg strammet servoreima og trodde problemet var fikset. Hakkingen er borte, men nå sier det "klonk" og innimellom kveles bilen ved fullt rattutslag til venstre.. Dette skjer både med clutchen trykket inn og sluppet ut. Tenkte at dette kunne være en drivknute eller noe, men da skal det vel ikke skje noe når clutchen er trykket inn? Noen som vet hva dette kan være? Har Haynes boka og er ikke redd for å skru litt, så lenge jeg vet hva jeg skal skru på :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår