GolfTDI Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 har en kamerat som nylig oppdaget at han kunne bevege begge hjul rett inn og ut (ikke tilt som vanlig lagerhavari) ca 3mm vandring, begge sider. hva er galt? skal sies at den har blitt herjet litt med i de dype skoger. Siter Nå - 2007 Golf V TDI x - 1991 Volvo 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 på biler med stiv bakaksel er vel detta er godt tegn på slitte hjullager, eller at stikkakselen ikke er låst i diffen avhengig av hvilken variant aksel det er... jeg setter en knapp på hjullager bak. mener ikke cherokee'en har stikkaksler som er låst fra midten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 3 mm inn/ut på en bil der det ikke er ulyd eller slakk andre veier og stiv aksling, ville jeg vel nesten kjørt med og kikka litt etter, på en del biler kan man tolerere litt, hva som gjelder her vet jeg ikke. Skal dog være 110% enig i at 3 mm er en del. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg