Gå til innhold

Møller Gjøvik og Passat

Ranger emnet

Daaland

Anbefalte innlegg

Driver å vurderer innkjøp av nyere Passat, men er litt i tvil angående modell og forhandler, ny eller brukt osv.

Det første jeg lurer på er om det er noen som har noen gode erfaringer med møller på Gjøvik. Jeg har hørt mye negativt, men kanskje det er på vei til å bli bedre? Jeg er interessert i konkrete erfaringer. Kanskje det er noen som har vært på Hamar og kan sammenligne det med Gjøvik?

Jeg har også forsøkt å få noe informasjon rundt 4motion og Passat, men der får jeg forskjellige svar. Spørsmålet mitt er når Volkswagen innførte (og om de har innført) Haldex 4 i Passat? En sier fra 06 (kan umulig stemme), en sier fra 07/08, men personlig lurer jeg på om det kom med den nye CR motoren i 2009 modellen. Vanskelig å finne ut av...

Kampanjetilbudet hos Møller nå er 2010 mod highline 4M CR 140TDI ferdig registrert til 400 000. Finner brukte biler registrert sent 08 med 14-15000 på telleren og utstyr til 25-30000 i tilleg som ligger over den prisen. Er det lurt å kjøpe ny? Kan det lønne seg i lengden?

Er takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får splitter ny bil for samme prisen av en som er brukt, da er vel ikke dette så vanskelig valg? Ang. det med haldex vet jeg desverre ikke. Men 3BG har hvertfall ikke haldex. Så må jo isåfall være etter -05 de begynte med det..?

Utifra mine erfaringer så er jeg strålende fornøyd med Møller hvertfall. Jeg kjøpte bilen min av Erling Rød AS i Askim, og de har alltid gitt meg god service når det har vært noe tull med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg bestemt meg for å teste Møller på Gjøvik. Bestillte ny passat før jul og får den på nyåret. Dette blir spennende. Svart perle stasjonsvogn, TDi, 4M, highline og litt ekstra utstyr bør holde i noen år.

Så vil det vise seg om servicen er god når pengene er overlevert...ble i allefall møtt av en behagelig selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider