dhenrix94 Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 heisann ;D har kjøpt meg 1990 mod opel omega 1 2.3 liter TDI neon forslag så jeg kan få bilen litt pen å se på? helst billigt ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhenrix94 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 nå har jeg satt på 2" potte å spoiler, kommer bilder etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhenrix94 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 tenkte jeg skulle sote baklyktene, sote rutene å få tak i noe billigt styling.. noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timon Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Senk og fine hjul er jo et must! Personlig syns je at resten bør væra orginalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhenrix94 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 timon skrev: Senk og fine hjul er jo et must! Personlig syns je at resten bør væra orginalt... jeghar satt på spoiler. jeg skal senke,sote rutert åfine felger. men om jeg skærer ut luftinntaka i framskjermen å setter inn gitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 ikkji sett inn gitter osv... La den være mest mulig orginal. 3000 styling æ det som æ finast på dei der.. samt fine felg og sota ruter er lov. 2,6 Omega'n som far din hadde var jo knall fin kun med hjul og senk ;) Her er eit par tå mine gamle Omega A. Å syns dei var fine utta att det var gjort all verden med dei. :) klin orginal 3000 24v. kun senk og 19" hjul. samme bil men med 17" vinterhjul kompis sin 3000 med egenbygde fangere, mb amg eit enn anan fanger framam og pygg 307 bak som utgangspunkt. Anna kompis sin 3000, orginal borsett fra senator buer bak klin orginal 2,6 bortsett fra irmcher baklamper og runde buer.. Så min meining er att Omega A er finast mest mulig orginal. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhenrix94 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 dhenrix94 skrev: da driter jeg i det ;D ja den gikk som bare faen å den :D synn den ble vraka :/ er det lovlig med sota lykter bak? hvor får du tak i sånn panser? lyktene blir heftige :D faen så fine biler ! o.0 http://img7.nettby.no/users/d/a/n/danihd/files/omegan.jpg http://img6.nettby.no/users/d/a/n/danihd/files/Bilde018.jpg hvor mye tror du jeg kan få for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 ta godt vare på bilen, er få igjen av disse! Du kan jo justere dieselpumpa og montere intercooler/sportsfilter, så får du litt bedre drag og litt deilig skodde fra eksosen ved pådrag, da drar du damer;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Nå var kji gamle bilen te far din mye ha meir da. Innerskjerma var jo løse. MEn vart heller kji bedre når Balle og Terje drog ut med den. Sote sjøl er ikke lov. Men 3000 har litt mørkere lamper bak. Dei Irmcher lampene e hadde var det godkjenningspapir på, men kul umulig få tak i slike lenger. Bruker ligge på rundt 2000kr de gangene ein kjem over noe. Veit kji heilt om e syns den vingen din passa inn på bilen i heile tatt men ;) Er vel kji verdt all verden slik den står der. Panseret med bad look og høl har han laga sjøl. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 er det mye stress å få inn senator hjulbuer på omega? er jo ikke vanskelig å få tak i heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 pettersenroar skrev: er det mye stress å få inn senator hjulbuer på omega?er jo ikke vanskelig å få tak i heller.. Hadde visst vært en god del jobb tilpasse ja. Letteste er jo framskjerm buer Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 trodde det var lettest med senator b buer jeg ? framskjermbuene bår vel ikke helt rundt så man må lage en bit selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhenrix94 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 merce-123 skrev: ta godt vare på bilen, er få igjen av disse! Du kan jo justere dieselpumpa og montere intercooler/sportsfilter, så får du litt bedre drag og litt deilig skodde fra eksosen ved pådrag, da drar du damer;) hvor får jeg tak i intercooler? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhenrix94 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Bambo skrev: Nå var kji gamle bilen te far din mye ha meir da. Innerskjerma var jo løse. MEn vart heller kji bedre når Balle og Terje drog ut med den. Sote sjøl er ikke lov. Men 3000 har litt mørkere lamper bak. Dei Irmcher lampene e hadde var det godkjenningspapir på, men kul umulig få tak i slike lenger. Bruker ligge på rundt 2000kr de gangene ein kjem over noe. Veit kji heilt om e syns den vingen din passa inn på bilen i heile tatt men ;) Er vel kji verdt all verden slik den står der. Panseret med bad look og høl har han laga sjøl. nei dn var ikke det :P då kan e vøl drite i soting tå lys x`D nei, vingen passa kji. va noko kusina mi sette på det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhenrix94 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 dhenrix94 skrev: nei dn var ikke det :P då kan e vøl drite i soting tå lys x`D nei, vingen passa kji. va noko kusina mi sette på det :P åpen for forslag om hvordan bilen kan bli fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg