larriken Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 hei.. skal snart kjøpe bil og er litt usikker hva jeg skal velge.. Skal ha en bil jeg skal kjøre litt på fjellet på jakt osv, så skal helst være 4x4. Skal ikke være offroad bil, pickup eller noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Hva mener du med "noe sånt" når du skal ha en jaktbil etc? Du kan jo kjøpe deg en Impreza og se hvor lenge den holder i fjellet! Jakt/fjellbil = offroad bil, pickup eller noe sånt...... Og hvilken prisklasse? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusgv Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 får en fin billig audi med quattro, så kommer du deg fram der du vill ;) Siter Golf MK3 1996, 1.6 GL - "low'n'slow" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larriken Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Hva mener du med "noe sånt" når du skal ha en jaktbil etc? Du kan jo kjøpe deg en Impreza og se hvor lenge den holder i fjellet! Jakt/fjellbil = offroad bil, pickup eller noe sånt...... Og hvilken prisklasse? jeg mente ikke jaktbil. jeg mente en bil jeg også kan bruke på fjellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Å finne en ungdomsbil for å dra på fjellet med er ikke så enkelt.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larriken Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Jeg tenker på noe sånn som audi quattro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Audi Quattro bør taes vare på og ikke grisekjøres av en attenåring som førstebil. Men så klart, er du entusiast som kan ta vare på dem så kan du jo gå for en urQuattro. Men de koster jo så klart en del. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Jeg tenker på noe sånn som audi quattro.. Da kjøper du en slik da. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg