stampen Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 hei. hadde en hendelse for en times tid siden med at jeg kjørte bilen ned til handelslaget og hjem igjen. på vei hjem holdt jeg 80 i en strekning når plutselig bilen kokte over. kjørte til siden og kjølte ned motoren og fikk en kompis til og dra bilen hjem igjen. men, ingen vannslanger har gått og den lekker ikke vann. olje er også greit. noen som har en ide på hvorfor dette skjedde? skal sies at det er minus grader her og bilen tar til seg da. kompisen nevnte toppakninga, sjekket nå lokket på blokka for og se om den var hvit under, men ingenting. ideer folkens om hva som er galt? all hjelp blir satt pris på ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Lokket til radiatoren kanskje? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Defekt termostat..? Funka varmeapp som det skulle? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raanerud Skrevet November 2, 2013 Rapporter Share Skrevet November 2, 2013 Termostat ville vært det første jeg sjekka. Enkel å bytte, koster lite Siter "Gamle biler pajer fordi de er gamle, nye biler pajer fordi de er stusslige" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg