volvo142-b20 Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 hallo der lurte på om noen kunne hjelpe meg et eit spørsål her. har ein volvo 142 1971 mod med B20, lurte på om ein må ha blyerstatting på den? kva som skjer om ein ikkje har det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 uten blytilsettning spiser du opp ventilstyringene, ventilene og ventilsetene. du kan også brenne ventilene. det er en billig forsikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo142-b20 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 ja tenkte eg noe ed ventilene ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo142-b20 Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 fant ei grei flaske på yx en 0,5 liter med mål for liter som fylles :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet Mai 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 Sitat fra en annet forum ,,,Slo akkurat opp i Gene Berg katalogen min. Han sier at alle biler fra 1967 og senere kan bruke blyfri bensin. Fra da av hadde de de rette legeringene i toppene både på seter og ventiler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo eidsvoll Skrevet August 23, 2016 Rapporter Share Skrevet August 23, 2016 blytilsettning er tull og dyrt fyll 98 blyfri og kjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg