volvo 142 Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 hei. har en 96mod 940 fra sverige som jeg skal bruke 230 Fk`n som sitter i.. men finner to bokser. EN på høyre side nede som det står JETRONIC på og en på venstre side som det står no bosch på.. denne er sølvfarget og er relativt tung,. kontakten passer ikke noe sted på mitt LH2,4 ledningsnett. han jeg kjøpte bilen av sa det var gullboks i bilen. hvor kan den være da?? mvh MArius Heggestad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Tenningshjernen står på høyre side av rattstammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Tenningshjernen står på høyre side av rattstammen. er det det samme som tenningsmodulen? har en bil som ikke får gnist og grunner på om d et er tenningsmodulen som er kass. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Det står 2 hjerner ved siden av rattstammen på biler som har ABS. Den på venstresiden er laga i stål/alu, og det er ABS hjerne. Den på høyresiden er laga i plastikk, og det er tenningshjernen. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg