Auda Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Mange måneder siden jeg har sittet og kost meg så mye av en prosjekttråd som jeg gjorde nå, av denne! Superbra arbeid! Perfekt med alle bildene og kommentarene. Fikk lyst på mitt eget lille prosjekt nå, jeg :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Må ta av meg hatten for dette, hva ei skikelig stor renovering av en kjempe bil som har mye bra historie bak seg. gler meg til og se fortsetelsen Takk for det :) Den skiller seg litt ut fra de andre prosjektene her.. Blir nok bra til våren med godfelgene på! Mange måneder siden jeg har sittet og kost meg så mye av en prosjekttråd som jeg gjorde nå, av denne! Superbra arbeid!Perfekt med alle bildene og kommentarene. Fikk lyst på mitt eget lille prosjekt nå, jeg :) Tusen takk! Viktig å ha en godt detaljert tråd ja :) Bare å kjøre på, er morro å bygge bil.. Og det er så verdt det å starte opp å kjøre en bil du selv har gjort det meste på! :) Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tindebrød Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Ser utrolig bra utført ut dette, og tydeligvis med godt øye for hva som gjør seg for en klassiker. Flott bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Ser utrolig bra utført ut dette, og tydeligvis med godt øye for hva som gjør seg for en klassiker. Flott bil! Takk for det! :) En slik bil gjør seg ikke med plast og dill.. Orginal med små mods, felger og senk er det som trengs :) Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Her var det fart i sakene, veldig bra=) Likte denne!! Stå på videre, følger med :race Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Her var det fart i sakene, veldig bra=) Likte denne!! Stå på videre, følger med :race Takk for det :) Hatt en lengre mekkepause nå så er på tide å gjøre litt igjen snart! Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Respekt for godt pågangsmot og en lekker bil i resultat. Kjekt å se en klassiker bli gjenopplivet på den måten :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavF Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 For en rå bil! Fantastisk prosjekt og. Kunne ønske jeg hadde kunnskap og penger til å gjøre noe liknende.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Kjempefin bil!:) Veldig bra tråd også.. Kost meg gjennom hele nå:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Respekt for godt pågangsmot og en lekker bil i resultat. Kjekt å se en klassiker bli gjenopplivet på den måten :) Takk takk! Den har en del historie som jeg har sporet opp også. Hatt ca 10 registrerte eiere derav hotelldirektør, bankdirektør, politiker.. Ble avskiltet i 1999 og har ikke vært på veien igjen før nå! Morro med en bil med sjel og liv i! Den måtte selvfølgelig holdes nogenlunde orginal i utseende, ikke noe 90 fangere og angeleyes her ;P For en rå bil! Fantastisk prosjekt og. Kunne ønske jeg hadde kunnskap og penger til å gjøre noe liknende.. :) Hadde ingen av delene når jeg startet jeg, så intet er umulig! Kunne selvsagt skru litt men men hadde ikke noe kjennskap til vw fra før. Er bare å sette i gang :) Kjempefin bil!:) Veldig bra tråd også.. Kost meg gjennom hele nå:) Takk for det, hyggelig at folk liker bilden og tråden :) Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Dritbra prosjekt! Du får det til og gjør det rett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Fin bil :) Siter Mercedes-Benz 200E -91 Opel Astra 1.6 -96 16v (solgt) Peugeot 106 1.1 -96 (solgt) Peugeot 306 XSI 2.0 -94 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Veldig underholdene lesning. Liker stilen din! Bilen ble kjempebra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Dritbra prosjekt! Du får det til og gjør det rett! Fin bil :) Veldig underholdene lesning. Liker stilen din! Bilen ble kjempebra! :) Mange takk for kommentarer :) Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 nice frister med glof 1 nå =) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg