Dammenk Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 (endret) I går ble jeg stoppa av Onkel :coplight Han var ikke serlig begeistret over den deilige lyden i Primeraen min. Har 2,5" fra kat. til bakpotta der jeg har 2x3,5" ut. Så nå har jeg fått pålegg og må vise bilen på biltlsynet:hmmmmmmmmm: Bakpotta er ikke lovlig, men er det noe jeg kan få gjort for å dempe lyden ned til 80dB?? Endret Desember 18, 2009 av Dammenk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Kanskje montere en buttplug eller topå potta di, sette en plombert pakning med muligens noe stålull mellom bakpotte og resten. Ett lite offtopic-spørsmål, er det ikke litt overkill med 2x 3.5" på en bil som maksimalt er levert med 2.0 16V på 140/150 hk, uten turbo. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammenk Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Kanskje montere en buttplug eller topå potta di, sette en plombert pakning med muligens noe stålull mellom bakpotte og resten. Ett lite offtopic-spørsmål, er det ikke litt overkill med 2x 3.5" på en bil som maksimalt er levert med 2.0 16V på 140/150 hk, uten turbo. Ja kan jo funke det;) Over kill nei?? Er bare fryd og gammen!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Har du det orginale liggende, er jo skiftet på 20 minutter på disse såsant skruene på KAT ikke knekker. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammenk Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Nei den ble kastet siden den var omtrent tett og rusta i filler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Kan jo kjøpe en loff fra Biltema med justerbar demping som du knipser på? Så skrur du dempinga helt igjen... Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg