limpo83 Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 (endret) Hoy. Fortsatt ny her jeg men fikk så bra svar på forrige spørsmål så prøver meg igjen ;) Håndbrekke mitt starter og bli veldig slakt så må stramme/bytte wire på den. Noen som veit om det går an og stramme den eller om det går annn og bytte? ringte på Bilia og spurte men han jeg snakket med på verkstedet viste faktisk ikke. En ting til er litt ulyd når jeg bremser høres ut som litt metall gnissing men er kun år bilen er kald.. så fort jeg har bremsa noen få ganger er den borte noen som har peil på hva det kan værra? og eventuelt om det er dyrt og fikse.. og nei jeg har ikke sjanse til og greie og bytte noe deler selv enda.. fortsatt litt nybebyner på detta. Anders :ford: Endret Desember 19, 2009 av limpo83 Glemte noe :P Siter 97 Ford Mondeo 2,0 02 Ford Mondeo 2,0 Trend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Kommer litt ann på hvilken årsmodell du har. Er det tromler bak er det viktig å sjekke at båndene ligger skikkelig ut mot trommelen. Helt normalt at selvjusteringen der setter seg fast og da blir det for stor klaring mellom belegg og trommel. Det skal subbe litt når du snurrer hjula. Noen justering på wiren er det ikke før 2003, det er i stedet selvjustering i håndtaket. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg