Gå til innhold

Kvinnelige moderatorer.. Maktmissbruk?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli smålig lei av å lese om folk som får advarlser og inlegg slettes uten grunn og det er bare helt China-tendenser nå!

 

Man ser dette overalt! vakre, sjarmerende kvinnfolk som kommer til makta enten det er offentlig, hjemme, eller på jobb så tar dem helt overhånd!

 

Kan dere be deres KVINNELIGE moderator(er) om å roe ned egga sine par hakk med den usedvanlig tette slettinga av poster og utdeling av advarlser! dette er ikkeno jævla fotballkamp!

 

And you know who it is! :hmmmmmmmmm:

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har ikke hatt noe problem med Henne eller noen andre moderatorer på evigheter, jeg ser at Henne(som er den eneste kvinnelige moderatoren jeg vet om her) er ganske så aktiv når det gjelder moderering av innlegg, men det trengs jo.

Jeg har da hatt mine uenigheter med moderatorer her jeg også, rett og slett overaktive nye moderatorer, men ar ikke hatt noen problem med det etter jeg nevnte det for dem.

Syns Henne gjør en god jobb jeg, og kjapp også, det er bra, at resten sitter å sover og ho gjør alt er vel ikke vårt problem.

 

Men det er jo klart at det er mulig at andre har større problemer her enn meg...

Du er jo helt klart blant favorittene til moderatorer her DRFT-R.

 

Noen andre med trøbbel med dette her?

 

Ha en fin dag/helg folkens...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som moderator bør du være litt forsiktig med personlige ytre personlige meninger. Hilsen moderator fra et annet nettsted :)

 

problemet er at hu er glad i meg vøtt! hennes dårlige måte å flørte på er jo å banne meg støtt og stadig!

 

 

Synd faen meg det er på tide med en date snart hege!!!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det kanskje på tide å friske opp i reglene da?

Og friske opp i kriteriene man som moderator skal arbeide ut fra.

Jeg jobber til daglig med tilsyn og i offentlig forvaltning på relativt høyt nivå, og noe av det vi er veldig oppmerksom på, er de som driver maktarroganse, og som en skulle tro har seksuell tilfredsstillelse av å utøve sin ervervede makt.

Slike mennesker må korrigeres, slik at man kommer inn på riktig kurs.

Selv om modding på et forum som dette er på et litt lavere ivå, er det allikevel et klart ansvar som hviler på moderator.

Uten at jeg har sjekket eller er klar over det -regner jeg med at det er klare retningslinjer for hva som er godtatt og ikke?

Endret av Roy001
skriveflei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber til daglig med tilsyn og i offentlig forvaltning på relativt høyt nivå, og noe av det vi er veldig oppmerksom på, er de som driver maktarroganse, og som en skulle tro har seksuell tilfredsstillelse av å utøve sin ervervede makt.

Slike mennesker må korrigeres, slik at man kommer inn på riktig kurs.

?

Hint: Statens Vegvesen:idea:

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Regler og retningslinjer for posting i tråder

Posten skal ikke bidra til stor avsporing av tema.

Vær høflig, unngå spydigheter og banneord."

 

Ja, da var vel 30% av innleggene klare for å merke konsekvensene?

Høflighet og spydighet er jo et interessant tema.

Skal vi legge gamlehjem-språk til grunn, eller gatespråk?

Regner med at på et møte i Indremisjonen er det et annet språk blant ungdommen, enn blant gjengen som samles på driftestripa.

Ok, hva er kriteriene, og hvor legger dere "lista"?

Nå er vel ikke undertegnede blant de som sprer mest møkk på forumet, men kanskje en av de her som jobber tyngst med å forvaltning og ansvarliggjøring i samfunnet.

Årlig er jeg oppdragsgiver for rundt 45 tusen tilsyn, og har tett kontroll med mer enn 150 tusen tilsyn på landsbasis.

(for å klare opp i evt. misforståelser: Dette har ikke noe med bil eller vegvesen å gjøre:-)

 

Æsj! Nå gikk jeg i fella igjen,og blei supersaklig -beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om man registrerte kontoen for lenge siden og regler har blitt oppdatert?

Tilbakevirkende avtaler er vel ikke lov i Norge og man blir heller ikke "pomtet" om ny avtale da reglene forandrer seg og bedt om å godta?

 

 

 

 

Følte bare for å kverulere, sorry :p

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det sto noe om at man skal holde seg oppdatert på reglene jeg, men det fant jeg ikke ved verken registrering eller kikk i reglene men dette burde da si nok

Husk!

Les reglene når du er usikker på noe, admin er ofte villig til å "møtes på midten" om man har en real tone. God oppførsel er alle tjent med.

Husk! Du registrerte deg gratis, du krysset av på at du godtok reglene.

Det er ingen plikt å bruke bilforumet.

Reglene

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår