Margido Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Jeg er enig med deg der JChe. Men hvorfor kan ikke bare moderatorene stenge ut folk som gjentatte ganger krangler, kverulerer og slenger med leppa. Folk som gjør det har ikke noe på et forum å gjøre. Er ikke et forum til for at andre kan dele sine erfaringer og diskutere forskjellige saker som de er opptatt av? Bare min 50 øring:thumb Oftest gis det advarsler hvis en bruker er spydig mot en annen, poster mye svada o.l, så hvis han/hun ikke skjerper seg bruker det som regel å gis en liten ferie. Modsa vurderer hvert enkelt tilfelle, og hvor streng man skal være. :) BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Jeg er enig med deg der JChe. Men hvorfor kan ikke bare moderatorene stenge ut folk som gjentatte ganger krangler, kverulerer og slenger med leppa. Folk som gjør det har ikke noe på et forum å gjøre. Er ikke et forum til for at andre kan dele sine erfaringer og diskutere forskjellige saker som de er opptatt av? Bare min 50 øring:thumb din 50øring er et dødt forum uten slike som dette! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morti92 Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 din 50øring er et dødt forum uten slike som dette! Det er det jeg mener, om folk liker det eller ikke, det får de nesten bestemme selv;) Stoler selges!! 2500,-! http://www.bilforumet.no/tuning-styling/232154-2-x-racing-sportstoler.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 ergo... blir jeg banna stopper forumet! HAHHA! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Ja for denne tråden trenger vi. Prøv å være litt mer konstruktiv neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg