Gå til innhold

Kvinnelige moderatorer.. Maktmissbruk?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg er enig med deg der JChe.

 

Men hvorfor kan ikke bare moderatorene stenge ut folk som gjentatte ganger krangler, kverulerer og slenger med leppa. Folk som gjør det har ikke noe på et forum å gjøre.

Er ikke et forum til for at andre kan dele sine erfaringer og diskutere forskjellige saker som de er opptatt av?

 

Bare min 50 øring:thumb

 

Oftest gis det advarsler hvis en bruker er spydig mot en annen, poster mye svada o.l, så hvis han/hun ikke skjerper seg bruker det som regel å gis en liten ferie. Modsa vurderer hvert enkelt tilfelle, og hvor streng man skal være. :)

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg er enig med deg der JChe.

 

Men hvorfor kan ikke bare moderatorene stenge ut folk som gjentatte ganger krangler, kverulerer og slenger med leppa. Folk som gjør det har ikke noe på et forum å gjøre.

Er ikke et forum til for at andre kan dele sine erfaringer og diskutere forskjellige saker som de er opptatt av?

 

Bare min 50 øring:thumb

 

din 50øring er et dødt forum uten slike som dette!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår