st1an Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Heisann! Har ÈTT neonrør jeg skal plassere en eller annen plass inni bilen.. Hvor ville dere plassert det? :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Jeg ville plassert det i søpla... Hvor stort er dette røret da? Det er jo ganske avgjørende for plasseringen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Hva med i bagasjerommet der ingen ser det? Underbaksetets kant på sitteputa, da får du lys ved beina bak, og det sjenerer ikke så mye for verken deg eller andre bilister. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Under forsetene tror jeg kunne blitt bra. Jeg vet ikke hvordan kvaliteten på lysene er, men må jo ikke være slik at folk knuser det bare dem dytter beina under setet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Må være slk at det ikke gir refleksjon i vinduer hvertfall, og ikke sjenerer. Det beste hadde vel hvert bagasjerommet eller bak framsetene. Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 jeg skjønner ærlig talt ikke hva som er så ille med neon, det er ille om selve røret syns og ledninger osv.. men om det er litt forseggjort så syns jeg bare det gir stemning i bilen.. men man bør helt klart velge neon etter bilen.. ikke alt passer overens. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Er et 15 toms rør.. Som dere sier må det ikke blende hverken meg eller andre traffikanter.. Og det er temmelig bra kvalitet, så tåler endel! Har plassert det opp under dashen, så det lyser på pedalene og gulvet.. Men syntes det så litt stusselig ut og ha det på førersiden kun, og ikke passasjer siden :( Det ser sånn her ut, hvertfall: Ganske stilig, egentlig :) Og er enig med deg over her.. Neon kan være noe herk og jalla, men hvis det er forseggjort, kan det bli tøft.. Skult kabler, og ikke lagt til på plasser som lyser opp hele bilen :) Vurderte bagasjerommet, men samtidig ikke for da vises det ikke! Er aldri i bagasjerommet.. :p Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg