Dataprob Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Hei Jeg ser etter sub i ferdig kasse pluss en amp som skal drive dette. Men prisen skal ikke gå over 4000,-. (Den grensa kan strekkes litt. Men bare litt) Er det noen som har noe å anbefale? Veit ikke hva dere trenger av info jeg. Så da får dere alt. Bil: 96`Ford Mondeo MK1 stv Headunit: Pioneer DEH-P7900UB Front: Uoriginale uten navn eller info. Men spiller greit Bak: Originale Mondeo høytalere Musikksmak: Alt. Rock, Hip-hop, trance, country. Så trenger noe som trives på mange områder. Takk for svar! Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4617&katid=30&mid=m436&id=&vn=736 Fant denne. Er det noe som funker greit? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Den fungerer helt greit, men du bør ha en forsterker som leverer minst 1x300w rms i 4ohm, og det finner du neppe for de resterende kronene... Jeg skal selge en kasse med 3x10" pioneer og en soundstrem monoforsterker, og det kan du få for 4000kr. Men det må i tilfelle hentes, for det koster en formue å sende det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 (endret) Takk for svar! Jeg er fra Eidsvoll, Akershus Har fra før en RE Audio SE12D4 og en US Amps XT4000D som tar for mye plass pluss at jeg aldri bruker det sånn som det skal brukes. Så må ha noe mindre. Så 3x10 blir litt for stort og "voldsomt". Men da er den kassa godkjent?. Hviken soundstream amp er det du har og hvor mye for bare den? Eller kan du hjelpe meg med å finne en amp som passer den til rundt 2500,-? Edit: RE Audion og US ampen er solgt så kan ikke bruke det :/ Endret Desember 20, 2009 av Dataprob Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Det er en soundstream Lil`Wonder LW 1.350 http://www.engenaudio.com/Produkter/Soundstream/Soundstream.htm Dette selges for en kunde, så jeg må evt høre om han er int. i å selge det delt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Okay. Har du forslag til andre forsterkere som passer? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg