Gitle Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 jeg holder på med og koble opp en oljetrykksmåler, og jeg er nødt til og koble strømmen til en kabel som går via tenningen slik at den ikke skrus på før jeg har vridd om tenningen, noen som har noen gode forslag? det gjelder en mazda 6 04 mod og i tilleg er det en som skal kobles på til instrument belysingen, men det er jammen ikke lett og komme til noe som helst der bak er det kansje en annen plass i motorrommet f.eks jeg kan koble meg på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Du finner alle ledninger du trenger bak cd-spilleren, med mindre du har Can-bus. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitle Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 (endret) Nja problemet er vel litt at jeg har sånn 2 din anlegg som er innebygga osv, ikje bare bare og komme fram der kan du si...:S andre forslag? Og ka e "can-bus"?? Endret Desember 20, 2009 av Gitle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg