jfm91 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Hei Jeg har en Scorpio 1995 2.0 16v. Men jeg har et lite problem. Jeg får ikke skrudd antispinn av. Når jeg trykker på antispinn-knappen skjer det ingenting. Så jeg må kjøre med driten innkoblet hele tiden :( Men nå har jeg funnet ut at vis jeg fjerner sikringa til den så blir den koblet ut. Noen som har forslag til hvorfor jeg ikke får den koblet ut på knappen? Kan det være et rele elns som er ødelakt? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Bryter kan være defekt? Eller ledning som er av. Prøv en ny bryter først. Samme i Mondeo 1993-1999. Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Kan du ikke bare gi blanke i sikringen, trenger ikke antispinn uansett. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg