LeoNico Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hei! Hadde en langtur med min BMW e46 touring i dag, og merket at det begynte å ise på innsiden av alle rutene, selv om det er 22 grader i bilen. Er dette helt normalt? :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hvor Kaldt er det ute? Fuktig luft inne i bilen? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Nei, dette er overhodet IKKE normalt! Har du høy fuktighet inni bilen ellers? Duggproblemer? Prøv og kjør med klimaanlegget på, med varme! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Vel, problemet med dugg på innsiden at rutene i kaldt vær er ikke helt ukjent på BMW. De sliter litt med at bilene er for tette, slik at fuktigheten ikke slipper ut. Du må passe på at rutene er rene på innsiden, det hjelper. Men hvis dette gjelder alle rutene, så må du sjekke om gulvteppet ditt er vått. Er det det, har du sannsynligvis en vannlekkasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 (endret) Så klart blir det høy luftfuktighet på vinteren da man går inn med sko full av snø, men isen går ikke vekk uansett hvor varmt man har det i bilen, og hvor kraftig styrke man har på vifta. Har en nyere Opel også, og aldri hatt et slikt problem selv om det har vært mye høyere fuktighet i den. Utrolig irriterende, da jeg må skrape is hver gang jeg kommer til en rundkjøring. Lekkasje er utelukket, og vinduene er skinnende rene. Ute er det ca 10 minusgrader Endret Desember 29, 2009 av LeoNico Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Vet ikke hvor luftutslippet er på disse, men sikkert en eller annen plass i bagasjerommet med utslipp bak støtfangeren. Sjekk at dette ikke er tett. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Kjører du med resirklueringsknappen i auto eller på? Jeg har opplevd masse dugg på rutene når resirkulering har stått på. Da får man det heller ikke bort med vifta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 sjekk også det berømmelige kupefilteret, som alle glemmer... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 sjekk også det berømmelige kupefilteret, som alle glemmer... Tok bort mitt jeg. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg