mickey10 Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hei. Kulda har tatt knekken på sentrallåsen min på Golf 3 95-mod. Siden den ikke virker så får jeg heller ikke opp bensinlokket. Går det an å åpne det manuelt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Er det ikke bare å vippe ut med nøkkelen da? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 det er jo låst da vettu ;) du fjerner låsen i bagasjeromme ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Det er bare å skru ut "sperrepinnen" som du finner til høyre i bagasjerommet. Bare følg en av vakuumslagene fra sentrallåspumpa. Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 det æ meinte ;) dårlig a meg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg