Gå til innhold

Innkjøp av deler til 740 tic

Ranger emnet

driftking1

Anbefalte innlegg

hei :) jeg har tenkt og kjøpe meg en 740tic coupe .. jeg skal bare gjøre litt på utseende. men Motor messig tenkte jeg og gjøre litt :)

Jeg har tenkt og skifte ;

* ny og større turbo

* større og bedre intercooler

* dumpventil

* kn filter

* 3toms eksos fra turbo og helt bak

* skifte alt av gamle slanger

* kansje nye kamdrev og kamakslinger

* og kansje ny blokk

* stabstag

* chip

Hvilken effekt sann ca. tror dere jeg vil få ut av det her? og kostnadene sann ca.?

og er det egentlig vits å skifte blokk og få taki nye kamdrev og kamakslinger .. er det verdt og oppgradere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

740tic coupe? har kun hørt om sedan/stv/limmo... :P

har mye deler, og skaffer det meste...

od dei motor opptateringane du har planer om er ikkje nødvendig, kan bytte kamen, og chip å 3" må du ha.. turboen holder lenge..IC og, om du har dump ja.. stabb staga holder og. bruk heller pengane på senking og felger.. :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funka fjell det, så lenge det er litt forspenn i fjøra så ramler ikkje den ut, og du må ha det litt i bak hue att det er kappa fjøre på den,, :)

gjekk opp bilen framme, legg fult over, lettere og komme til, så er det bare og kappe 2 - 2,5 runde framme, bake er det lettest og skru av fjøra.

pass litt fingrane når du kapper framme, smeller noe jævlig.. :P og du må antaglig vis bytte skive på sliperen.

eller du kan kappe den så den nesten av, og slå den med en stoor hammer/slegge....

har gjort det sell mange ganger, ingen blå negler.. :)

ja, kjøp nye senke fjører, og monter dei, ned på BT, og heim og kappe etter det er god kjent.. da står det i papira att den er senka..

Endret av s4nd3r

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider