devil duck Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 hei noen som gidder å modde min gamle civic kawa grønn ? og farge fangerene sånn fra ca øverst på blinkelysene(den linjen med listene på siden) å ned (ikke inni "rillene") ? og litt senk kanskje? fargen ! Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Er dette bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 ikke så vertst det nei :m'm: ... bare litt polish på den så blir den bra :polish: men kunne tengt meg litt lysere i fargen, ikke lakkert kanalsjørt, litt mindre felger å fangerne lakert fra "mitten" og ned ? =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 ikke så vertst det nei :m'm: ... bare litt polish på den så blir den bra :polish: men kunne tengt meg litt lysere i fargen, ikke lakkert kanalsjørt, litt mindre felger å fangerne lakert fra "mitten" og ned ? =) Kan jo prøve.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 (endret) liek thiz? :) edit: oj fiksa bare fargen jeg.. men forsto ikke helt det andre du mente? senke litt, og? Endret Desember 24, 2009 av FR33DY Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 liek thiz? :) edit: oj fiksa bare fargen jeg.. men forsto ikke helt det andre du mente? senke litt, og? der har du fargen ja =D lakke fangerne fra ca midten å ned så de er grønne nede å svart oppe slik som på denne (denne har en lippe i tilleg d har ikke jeg.. Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 så du vil ha halve av fangerne grønne?:) kan prøve, men jeg vet ikke hvordan det blir ;p Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 slik? :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 slik? :) takk =):partyon: det ser ut som jeg blir å gå for Kawa grønn da =D Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg