E30316 Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Modell: 2004 Kilometerstand: 41000 Utstyr så vidt jeg vet: -Harman Kardon stereo -CD-veksler -Skinn -Klima -Soltak -Oljetemp -Voltmeter -Montert Workskit fra Tronrud bil orginalt -Kjøling hanskerom -Xenon -Orginale ekstralys (fjernlys) -Varme i seter -17" sommer, 16" orginal Mini vinter -Cruise kontrol -Kjørecomputer -Multifunksjonsratt -El speil/vinduer -Parkeringsensor bak -Regnsensor -Sentrallås Så, god jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Grattis med fin mini. Du har ikke tilfeldigvis kjøpt den fra noen i Bærumsområdet? Ligner veldig på en som har gått rund her :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Takk for deeeeeeeet! Jo, det stemmer bra det. Vet du noe om bilen så er det bare å fortelle meg det...:) Kjøpte den i sommer og er strålende fornøyd så langt! Pen bil du har også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 ZZ regga? vet ikke så mye om den, men den ser veeeldig fin ut da. Bra med utstyr, og ikke minst aeropakka:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Nei, ikke ZZ... BR, men har gått i Bærum. :) Ganske spekka med utstyr ja, ikke minst under huven. :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Okei, da går det en nesten helt lik her som er ZZ regga :-) Under er minst like viktig, så det er bra! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Det er en pen bil du har... Liket den sølvfargen med det svarte taket.. Hvordan er vanntemp og støm-måleren din montert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Det er en pen bil du har... Liket den sølvfargen med det svarte taket.. Hvordan er vanntemp og støm-måleren din montert? Takk for det. Fargekombinasjonen er ganske fin i grunn den. Regner med at du mener voltmeter og oljetemp...? De satt der da jeg kjøpte bilen, så det vet jeg ikke... Men det ser utrolig bra ut i hvertfall, og fungerer strålende. :vampire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Det var nok den jeg siktet til... Driver å funderer på å stette inn selv, men klarer ikke helt å bestemme meg om det blir det eller Rev http://www.devtoaster.com/products/rev/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 (endret) Jøss, det der så veldig spenstig ut... Det positive med det jeg har er jo at det sitter fastmontert i bilen og øker vel inntrykket og kanskje også verdien. Her er forreten felgene jeg har bestilt (til sommerhjul) http://www.mini2.com/forum/attachment.php?attachmentid=148294&d=1215006323 Dog i denne fargen: Endret Februar 26, 2010 av E30316 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Det var de felgene jeg tenkte på... De er råe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 Carbonscoop er montert. Kjøpesyken er et faktum, venter en hel haug i posten! :chairshot Digger kontraster, og synes dette løftet fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Fikk felger i posten her om dagen jeg :chairshot Noe sier meg at dette blir fett på bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Det skal bli godt å bli kvitt snøen nå eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg