Gå til innhold

Planer for 240 når jeg får det!

Ranger emnet

Mpower520

Anbefalte innlegg

+1

Jeg skal spare deg bryet:

IMG058-1.jpg

Jeg har forøvrig aldri sagt at jeg hater Volvo. Tvert imot, hvorfor tror du jeg blir irritert når jeg ser skamharry biler med stygge felger uten riktig offset rånende opp og ned stripa hele tiden? En av grunnene er vel kanskje at jeg syns synd på bilen, i tillegg til den som kjører den... Hvor mange rånebiler har vel ikke startet som fine før de ble ihjelkjørt av en eller annen kødd?

Og så mange poengløse mods.. HVORFOR skal man ha VOLVO i ruta? Greit nok at dere har det, men jeg vil vite grunnen! Tror dere ikke at folk ser at det er en 240 fordi dere har gjort så mye med den? DET ER FORTSATT EN MURSTEIN. Er dere redde for å ikke få respekt av alle de andre harrytassene med samme biler? Det er ikke pent. Det er ikke nyttig..

Dieseldyret, gjerne argumenter for hvorfor eiriksmil er tilbakestående :)

Fordi du henger på en del på forumet som du aldri burde vært på vel! Du slenger bare dritt og prøver å fremstå som en slags fasit på biler du engang ikke veit åssen ser ut og har INGENTING å si på hva som er riktig stil på disse. Du har INGENTING å si.. hold

deg til hatsu-forumet og andre japsebiler du forguder.

Du blir irritert på skamharry/stygge biler som ruller i gatene? da er det vel en fordel å ha noe som selv som har riktig stuk før du åpner brødsaksa.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ro deg ned nå tassen..

Man har ikke fasiten selv om man har hatt x antall av en bil - man kan ha bygget alle feil vettu.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1

Og så mange poengløse mods.. HVORFOR skal man ha VOLVO i ruta? Greit nok at dere har det, men jeg vil vite grunnen! Tror dere ikke at folk ser at det er en 240 fordi dere har gjort så mye med den? DET ER FORTSATT EN MURSTEIN. Er dere redde for å ikke få respekt av alle de andre harrytassene med samme biler? Det er ikke pent. Det er ikke nyttig.. :)

Fordi det er harry går jeg ut fra. Når jeg engang skal ha meg blodharry Volvo, så blir det med Volvo klister bak, og trailerskvettlapper med "VOLVO" foran! :)

Du må bare mislike Volvo, noe annet hadde jeg ikke forventet av en som har en FWD-bil med 1.3 liter plenklippermotor. Men når du kommer inn på Volvo forumet og syter å klager over "mursteiner", harrytasser og rånere, klarer jeg ikke bla forbi uten å bli irritert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten så er det fint lite på ein 240 som minner om murstein.

og eirik, feil offset på felgane?!? who cares?? ikkje eg hvertfall, kanskje du, men du er jo særs spesiel på dette området. og du har ikkje eit prakteksemplar på denne stance greia som du maser sånn om forresten

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten så er det fint lite på ein 240 som minner om murstein.

og eirik, feil offset på felgane?!? who cares?? ikkje eg hvertfall, kanskje du, men du er jo særs spesiel på dette området. og du har ikkje eit prakteksemplar på denne stance greia som du maser sånn om forresten

masse som mangler ja, feil felger, for lite strekk, hjula skulle vært space ut og enda lavere foran + kraftig sengevals.

Det er ikke mulig å få ordentlig tøft stuk på en diehatsu pga den lave hjulbua bak, det skjuler liksom stuket.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å få ordentlig tøft stuk på en diehatsu pga den lave hjulbua bak, det skjuler liksom stuket.

True story. Men poke foran er fy fy når du må tucke bak, felgene er ikke feil og bilen er lavere foran enn bak. Og den irriterer tydeligvis Volvo-huer.

Fordi det er harry går jeg ut fra. Når jeg engang skal ha meg blodharry Volvo, så blir det med Volvo klister bak, og trailerskvettlapper med "VOLVO" foran! :)

Du må bare mislike Volvo, noe annet hadde jeg ikke forventet av en som har en FWD-bil med 1.3 liter plenklippermotor. Men når du kommer inn på Volvo forumet og syter å klager over "mursteiner", harrytasser og rånere, klarer jeg ikke bla forbi uten å bli irritert!!

Legg til hårsåre så nærmer vi oss :) Du kan tydeligvis ikke lese heller; jeg misliker ikke Volvo.

Jeg har forøvrig en bil med 3l motor og bakhjulsdrift og. Volvo blir litt for pinglete, spesielt 240 :)

Hvorfor er målet å lage en harry bil?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor må en 240 være harry for å være fin? Det finnes bøttevis av måter å gjøre en 240 fin på, men å gjøre den harry er ikke en av dem!

Dessuten skal man være forsiktig med å la Volvo-delen av bilforumet være synonymt enn å være harry. Det skremmer bort alle de som har litt høyere tanker om sin klassiske Volvo enn å dynge den ned med duftgraner, enderør og klistremerker. Ikke misforstå, det bør være rom for rånere også, men Volvo-forumet er ikke et råneforum, ikke en gang 240-delen.

For meg er harry et bilde på alle som drømmer om å få bilen sin strøken, men som verken har kapasitet, økonomi eller kompetanse til annet enn stygge omlakkeringer, vinkelslipersenk og grusom styling...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor må en 240 være harry for å være fin? Det finnes bøttevis av måter å gjøre en 240 fin på, men å gjøre den harry er ikke en av dem!

Dessuten skal man være forsiktig med å la Volvo-delen av bilforumet være synonymt enn å være harry. Det skremmer bort alle de som har litt høyere tanker om sin klassiske Volvo enn å dynge den ned med duftgraner, enderør og klistremerker. Ikke misforstå, det bør være rom for rånere også, men Volvo-forumet er ikke et råneforum, ikke en gang 240-delen.

For meg er harry et bilde på alle som drømmer om å få bilen sin strøken, men som verken har kapasitet, økonomi eller kompetanse til annet enn stygge omlakkeringer, vinkelslipersenk og grusom styling...

Hear, hear!

Thumbs-up%20Guy.jpg

Selv om jeg verken vil karakterisere meg selv som råner og/eller Harry syntes jeg 240 er en fantastisk bil som fortjener sin plass som kultbil og ser hvorfor den står sentralt i hjertene til flere. Selv om enkelte liker å skamsenke og sote rutene på 240er betyr det jo ikke at bilen er en dass på hjul som kan minne om en murstein.

Blir jo liksom like dumt som å mislike alle 200sxer fordi enkelte plastifiserer dem og gjør dem om til riskokere på hjul. Just my two cents.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan LETT få en bil harry OG fin. Men det koster en god del mer, men er jo verdt det.

Kantfelger, skamsenk, heftig stereo, blank lakk i kraftfull farge er veien å gå da.

Rullakking, altfor mange wundergraner, streamere av typen volvo racing osv. samt neon, teipa øyelokk osv. DET er harry-teit.

Uansett hvilken stil man velger på en bil, så SKAL det være gjennomført, man kan ikke kjøre clean stil for så å avslutte med et fuglebrett av ei alu-vinge på koffertlokket f.eks.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre ord har aldri blitt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men volvo-klientellet klarer faktisk å gjennomføre planene sine, ikke alle som lever i en egen verden som forøvrig er på 14-års nivå hvor man skal sette tanks-motor i van, mens som aldri blir ferdig. Spør du meg er DET harry.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg respekterer dere som liker gamle volvoer.

Men i mine øyne er gamle firkanta mitallkasser ikke det som faller mest i smak, utseendemessig ville jeg hatt det aller meste i verden frem en slik 240 f.eks.

Selv liker jeg biler med runde deilige former, som f.eks Passat.

Det er en grunn til at nye biler ikke er firkanta bokser, det er fordi det er stygt.

Og når det gjelder Danseband og Country er det i mine øyne noe av det styggeste man kan høre på, det er verre en alt annet jeg kan tenke meg innen musikk, men jeg respekterer selvsagt at enkelte har den musikksmaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men volvo-klientellet klarer faktisk å gjennomføre planene sine, ikke alle som lever i en egen verden som forøvrig er på 14-års nivå hvor man skal sette tanks-motor i van, mens som aldri blir ferdig. Spør du meg er DET harry.

Så du vet altså ikke forskjell på sommel og harry...

Dessuten antar jeg at jeg har/ har hatt flere Volvos enn de fleste på forumet, uten at jeg nødvendigvis ser på meg selv som harry av den grunn.

Jeg gjentar; Volvo er IKKE synonymt med harry!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår