Gå til innhold

Planer for 240 når jeg får det!

Ranger emnet

Mpower520

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns det er rart fullt av folk som ikkje har volvo kjem inn her. eg har endå til gode å gå innpå VW delen eller daihatsu delen. fordi? jo fordi eg IKKJE eiger det merke

Det er ikke forbudt å driste seg inn på de delene av forumet heller kan jeg fortelle.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er rart fullt av folk som ikkje har volvo kjem inn her. eg har endå til gode å gå innpå VW delen eller daihatsu delen. fordi? jo fordi eg IKKJE eiger det merke

Enten derfor, eller fordi du er en trangsynt kæll som mener alt alle andre har er feil og VOLVO ER BEST :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, då blir det samme situasjonen der som her, når ein "utenforstående" kjem inn og kommentera

Så du mener det skal være vanntette skott her på forumet? Har man noe å fare med er det lov til å ytre det selv på MB- eller VW-delen.

Når er man forresten utenforstående? Er jeg utenforstående fordi jeg ikke liker at Volvo skal være synonymt med harry?

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten derfor, eller fordi du er en trangsynt kæll som mener alt alle andre har er feil og VOLVO ER BEST :)

ehm, nei?? liker mange bilmerke eg, men eg går ikkje innpå dei delane av forumet fordi eg ikkje har anna enn volvo

Så du mener det skal være vanntette skott her på forumet? Har man noe å fare med er det lov til å ytre det selv på MB- eller VW-delen.

Når er man forresten utenforstående? Er jeg utenforstående fordi jeg ikke liker at Volvo skal være synonymt med harry?

nei, ein er ikkje uteforståande når du ikkje liker at volvo er synonymt med harry.

men greit, eg kan gjerne gå gjennom dei andre bilmerka her og sei kva eg meiner. er heilt greit for meg

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om du gjør det for å drive faen eller fordi du faktisk bryr deg :)

Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke kan være her bare fordi jeg ikke har en Volvo akkurat nå. Kanskje jeg har det om et halvt år?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om du gjør det for å drive faen eller fordi du faktisk bryr deg :)

Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke kan være her bare fordi jeg ikke har en Volvo akkurat nå. Kanskje jeg har det om et halvt år?

Du kan gått hvere her for min del:) Mye artig lesestoff.. Skjer jo ikke noe på 240 delen av forumet lenger så...

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg til hårsåre så nærmer vi oss :) Du kan tydeligvis ikke lese heller; jeg misliker ikke Volvo.

Jeg har forøvrig en bil med 3l motor og bakhjulsdrift og. Volvo blir litt for pinglete, spesielt 240 :)

Hvorfor er målet å lage en harry bil?

Kan lese jeg. :) Selv om du sier noe annet, tolker jeg det som at du ikke liker Volvo når du gjentatte ganger kaller den en "murstein". :drunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller bilene mine nazitralle, konebil, hurtigris og vrak, fordi de er det. Ferrari er penisforlenger. Volvo er murstein. Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhaha. og du erik er en usvilisert crackhore;) da er vi alle enige!

et jeg ikke skjønner er 240gutta som lever for den jævla bilen! volvo er best! går rundt i volvo klær og tresko. og er så jævlig stolte av bilen sin.

greit nok . din første bil... fersk førerkort.. alle kan gjøre en feil! men at det fortsetter slik ut livet?

får frysninger når jeg ser godt VOKSNE mennesker kjører rundt i en 240 i dag med revehale senking og gjerne no folie i ruta.. kan se hva han har gjort hele livet sitt! baksetet er utslitt pga lubbne småjenter og han lever et ensomt liv med ei thaidame som ikke skjønner norsk!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhaha. og du erik er en usvilisert crackhore;) da er vi alle enige!

et jeg ikke skjønner er 240gutta som lever for den jævla bilen! volvo er best! går rundt i volvo klær og tresko. og er så jævlig stolte av bilen sin.

greit nok . din første bil... fersk førerkort.. alle kan gjøre en feil! men at det fortsetter slik ut livet?

får frysninger når jeg ser godt VOKSNE mennesker kjører rundt i en 240 i dag med revehale senking og gjerne no folie i ruta.. kan se hva han har gjort hele livet sitt! baksetet er utslitt pga lubbne småjenter og han lever et ensomt liv med ei thaidame som ikke skjønner norsk!

Hehe.. Du har det må å overdrive du :)

Selv har jeg Volvo-jakke, og bruker den på biltreff og når jeg er ute i garasjen, noe i mot det? Ser jo drøss med Ford og Merce-jakker men hører ingen som klager på dem? Hold deg til å kritisere bilen du, trenger ikke gå over til en klesdiskusjon.

Har kjøpt en 240 selv her til førstebil, og har funnet ut at det må jo være noe av det mest lettskrudde som finnes, stor deletilgang, rimelige priser, lett å få godkjent og masse råd og tips på interett. Er ikke overflod med biler du får godkjennt V8er i så lett. Kan eegentlig ikke se den store feilen med å kjøpe Volvo?

Tror at når en først har en dårlig innstilling til Volvo, skal det mye til for å få et nytt syn på saken!

EDIT: Er det ikke lov å være stolt over bilen og merket sitt da?

Endret av divad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg respekterer dere som liker gamle volvoer.

Men i mine øyne er gamle firkanta mitallkasser ikke det som faller mest i smak, utseendemessig ville jeg hatt det aller meste i verden frem en slik 240 f.eks.

Selv liker jeg biler med runde deilige former, som f.eks Passat.

Det er en grunn til at nye biler ikke er firkanta bokser, det er fordi det er stygt.

musikksmaken.

Ja det er en grunn til at nye biler ikke er firkanta, og det er vel at folk flest i dag liker et mer "glattere" design. Mer aerodynamisk er det også. Er det synonymt med at bilene ser mye bedre ut? Selv synes jeg det er gamle biler (240, Granada, W123, Amcar osv) er MYE barskere enn det som lages av biler i dag. Bare sammenlign en Granada mot Mondeo for eksempel. Hvilken er tøffest å se på, og har mest sjel? Mondeoen er kanskje pen, men jeg sverger til enkle og kanskje litt firkanta bildesign. Hvis du mener at Passaten din har deilige former, har jeg ingen kommentarer til det.. Mer kjedelig bil skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo alltid slik at de som aldri har hatt rumpeballene sine i en volvo klager, men de endrer mening den dagen de får rota seg ned i passasjersetet på en slik volvo 240:

noen trenger å bli eid før de innser at de tar feil. Jeg har ikke sansen for opel, men når jeg fikk sitta på i en ascona b med calibra turbo, så blei det noen hakk bedre med en gang. Det har med å fjerne fordommene sine, så har de fleste bilmerker tøffe biler.

Hadde bare alle tatt seg råd til skamsenk og kantfelger i clean stil, så er det meste tøft.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg det er gamle biler (240, Granada, W123, Amcar osv) er MYE barskere enn det som lages av biler i dag.

AMEN! kunne ikke blitt mer enig.

Jeg hadde 2000 modell E-klasse med 3.0 turbodiesel som var gjort litt med (ca 200 dieselhk og 390nm), den solgte jeg fordi den ikke hadde sjel og var for ny, så kjøpte jeg meg mercedes 123;) beste "oppgraderinga" jeg har gjort:) angrer overhode ikke.

Hadde jeg hatt råd, så hadde jeg vært eier av en av disse bilene:

hadde MYE heller betalt 300-400 lapper for en av disse enn for en ny bil.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår