Gå til innhold

Planer for 240 når jeg får det!

Ranger emnet

Mpower520

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det var originalt du..

240-folket representerer alt som suger ved Norge. De skal ha baums, bilen er proppa med med dænsbænd og køntri (som er de fjerneste musikksjangrene EVER) og de DRØMMER om disse mursteinene fra de er spedbarn til de får lappen, og da er det VOLVO for alle penga.

Ja. Vi ser det er en 240 uten et klistremerke i ruta som forteller oss det. Vi har nemlig sett en eller to før..

hahahaha, ER jo ikke rart at bærumsfolk blir ledd av, har du hørt makan...De skryter f.eks overalt på youtube av at de er rike og trendy osv, men hva er det de stiller opp med som 18-års bil på parkeringsplassen? jo enten bilen de har lånt av pappa ELLER type 1.4 polo helt original, men ganske ny. Hvor er rikdommen deres? jeg ser den ikke...hvor er de modifiserte bilene deres? ser jeg heller ikke.. hvor er intelligensen deres? jeg ser den heller ikke, hvor er empatien deres? borte vekk den også:) Dere har ingenting på noen som helst måte som gjør at folk respekterer dere eller vil være som dere, men dere lever i en verden hvor dere tror at folk ser opp til dere eller er misunnelige, faktisk så er det helt motsatt:)

For min del er det om å gjøre å være så utrendy og fjernt fra Bærumsfolk jeg har mulighet til å komme. Vil ikke assosieres med sånt, det er en skam.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW-en min er Konfertabel og god å kjøre, og ikke minst, utseende slår det aller meste jeg har sett av volvoer.

hahahahah, jeg MÅ få spørre deg om en ting, hvordan får du det seriøst til? å ha så til de grader elendig bilsmak? det er jo ikke første april i dag jenta mi! du påstår at du har det moro på vinterføre i en original vw passat, er det rart vw-gutta blir mobba..

Men igjen.. ingenting overrasker lengre i dagens samfunn. Noen har en tvang til å sniffe i rumpa på folk(rumpesniffer'n fra england), andre voldtar damer på 93 år, mens noen liker forhjulstrekk.

BTW @ dere som ikke liker volvo eller har det:

Hvorfor henger dere på volvo-delen her på bilforumet, når dere ikke liker det? har dere en tvang til å vise at dere er femi og ikke eier sans for riktig stil? er vel ikke verre enn å gi faen i å kommentere, vi gir jo stort sett faen i å le av dere, da kan vel dere gi faen i å drite dere ut i denne tråden.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA faen folk får vel gjøra som de vil...

la andre bestemme over deg er jo ikke noe artig ...

240 er og forblir rånekasse

bakhjulstrekk er tingen...

Bruk vett ligg brett :)

riktig innstilling, volvo 240 har blitt en klassiker som du må ta vare på.. utvilsomt en av tidenes beste biler.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var originalt du..

240-folket representerer alt som suger ved Norge. De skal ha baums, bilen er proppa med med dænsbænd og køntri (som er de fjerneste musikksjangrene EVER) og de DRØMMER om disse mursteinene fra de er spedbarn til de får lappen, og da er det VOLVO for alle penga.

Ja. Vi ser det er en 240 uten et klistremerke i ruta som forteller oss det. Vi har nemlig sett en eller to før..

neimen har du klart å rota deg inn her no.

ja eg har alltid villa hatt volvo fordi hadde eg komt ned på råneplassen med feks, ein golf eller ein charade så hadde eg blitt mobba til leeenge etter eg hadde solgt bilen. og at vi hører på country og danseband?? javel? og? sist eg sjekka så har alle forskjellig musikksmak. syns personlig det er som natt og dag iforhold til erik og kriss og alt sånn bærumsgreier!

men ja, det blir heeeilt feil å sette på noken volvoklistermerke på ein volvo, eg ser den ja! er vel enkelte som bryr seg om volvoen sin og vil gjerne utstyre den med sånt(meg inkludert)

og forresten, oppe til høgre så er det eit rødt kryss på nettleseren din, trykk på det for å komme ut av volvodelen

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neimen har du klart å rota deg inn her no.

ja eg har alltid villa hatt volvo fordi hadde eg komt ned på råneplassen med feks, ein golf eller ein charade så hadde eg blitt mobba til leeenge etter eg hadde solgt bilen. og at vi hører på country og danseband?? javel? og? sist eg sjekka så har alle forskjellig musikksmak. syns personlig det er som natt og dag iforhold til erik og kriss og alt sånn bærumsgreier!

men ja, det blir heeeilt feil å sette på noken volvoklistermerke på ein volvo, eg ser den ja! er vel enkelte som bryr seg om volvoen sin og vil gjerne utstyre den med sånt(meg inkludert)

og forresten, oppe til høgre så er det eit rødt kryss på nettleseren din, trykk på det for å komme ut av volvodelen

hehe bra sagt ...

men alle dere folk et volvo klistremerke hører vel til på en Volvo og ikke på en Honda...

det blir feil og sette det på en honda men rett på volvo...

Volkswagen Caddy 1.9D 1998

Volkswagen Golf MK3 TDK 1993

Volvo 245 1986 X

OnkelTom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare jeg som blir enda mer glad i å være harry når klovnene kommer inn og forsøpler tråden? hehe..

brennevin og bil med godt anlegg +:

http://www.youtube.com/watch?v=OjvRGwgKr8M

:)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg har alltid villa hatt volvo fordi hadde eg komt ned på råneplassen med feks, ein golf eller ein charade så hadde eg blitt mobba til leeenge etter eg hadde solgt bilen.

Det sier så jævlig mye om rånemiljøet, trangsynte fitter og dine små baller.. Who the fuck cares om du blir ledd av på bilvalg? Har da aldri MØTT noen face2face som har sagt noe på merket bil jeg kjører, tvert om, jeg har fått respekt av selv Volvo-gutta når det kommer til stykket!

God jul suckers :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier så jævlig mye om rånemiljøet, trangsynte fitter og dine små baller.. Who the fuck cares om du blir ledd av på bilvalg? Har da aldri MØTT noen face2face som har sagt noe på merket bil jeg kjører, tvert om, jeg har fått respekt av selv Volvo-gutta når det kommer til stykket!

God jul suckers :)

hm, då er vi særs forskjellige, ein kompiss av meg kjøpte ein golf 3 1,6 og det første folk sa til han var om han var blitt tante...

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår