Gå til innhold

Planer for 240 når jeg får det!

Ranger emnet

Mpower520

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde den bilen hatt rikti senk og feite hjul hadde den då blitt respektert av meg ivertfall;) Daniel sin foreks.

men han sin er jo 2er golf som er desidert feitare enn 3aren, er jo tragisk

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg følelsen av at så mange er livredde for å ha harry biler? Visste fra før av av Volvoen jeg kjøpte var harry, og alltid kom til å være det, men det dreit jeg i!

Eiriksmil:

Hva er galt med baums?

Hva er galt med country/danseband?

Sånn har alltid vært med rånemiljøet i Norge. Er det virkelig så ille som du skal ha det til? La folk få gjøre det de vil, og jeg er i hvertfall glad at noen viderefører den gamle norske rånetradisjonen, noe jeg også skal når den tid kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har vel heller med hvordan TOTAL RESULTATET blir...!

Seriøst ikke en sigøyner pynter bilen sin så jævlig som gjennomsnittlig ungdom med ferskt førerkort gjør!

Samma faen i grunn HVA SLAGS BIL du kjører med, saken er hva du gjør med den. og jeg føler at jeg får diarekrampe hver gang jeg ser oppråna biler med tekster i front og bakruta, wonderbaums helst over 150stk av dem, terninger i speilet og ting som å ha flest mulig eksosrør og lys på seg!

seriøst! man kan begrense seg LITT!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg følelsen av at så mange er livredde for å ha harry biler? Visste fra før av av Volvoen jeg kjøpte var harry, og alltid kom til å være det, men det dreit jeg i!

Eiriksmil:

Hva er galt med baums?

Hva er galt med country/danseband?

Sånn har alltid vært med rånemiljøet i Norge. Er det virkelig så ille som du skal ha det til? La folk få gjøre det de vil, og jeg er i hvertfall glad at noen viderefører den gamle norske rånetradisjonen, noe jeg også skal når den tid kommer! :)

Divad: Nytter ikke å overbevise klovner, de forblir jo alltid sirkusartister.

råner masse jeg og er vel harry, skal det i mange mange år framover siden jeg trives bedre og bedre med det, sikkert mange som ikke forstår seg på det, men det kunne da ikke brydd meg mindre.. at andre klarer å spille bowling og samtidig nyte livet er for MEG heeelt uforståelig eller men jeg gir f''' og aksepterer det.

who cares about others;) fuck them!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg føler at jeg får diarekrampe hver gang jeg ser oppråna biler med tekster i front og bakruta, wonderbaums helst over 150stk av dem, terninger i speilet og ting som å ha flest mulig eksosrør og lys på seg!

javel deg om det, men vi må jo få lov å holde på sånn alikavel?? du eiger jo trossalt ikkje verden

Opel Omega B TD

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har vel heller med hvordan TOTAL RESULTATET blir...!

Seriøst ikke en sigøyner pynter bilen sin så jævlig som gjennomsnittlig ungdom med ferskt førerkort gjør!

Samma faen i grunn HVA SLAGS BIL du kjører med, saken er hva du gjør med den. og jeg føler at jeg får diarekrampe hver gang jeg ser oppråna biler med tekster i front og bakruta, wonderbaums helst over 150stk av dem, terninger i speilet og ting som å ha flest mulig eksosrør og lys på seg!

seriøst! man kan begrense seg LITT!

enig faktisk jeg..å ha 150 wunderbaum i speilet er bare helt jævli skummelt og irriterende, ser jo ikke ut ruta engang.. for duften sin skyld så kan man gjemme de andre steder enn i synsområdet.

Så mye wunderbaum lukter noe jævli samt det koster en del penger, penger man heller kunne lagt på sparebøssa til kantfelger.

Begrenser meg til 3-4 wunderbaum gjemt i midtkonsollen eller et annet sted. Holder med lukt og har fri sikt framover

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Divad: Nytter ikke å overbevise klovner, de forblir jo alltid sirkusartister.

råner masse jeg og er vel harry, skal det i mange mange år framover siden jeg trives bedre og bedre med det, sikkert mange som ikke forstår seg på det, men det kunne da ikke brydd meg mindre.. at andre klarer å spille bowling og samtidig nyte livet er for MEG heeelt uforståelig eller men jeg gir f''' og aksepterer det.

who cares about others;) fuck them!

Ja, men når bygutta forviller seg inn på Volvo-delen av forumet å begynner å bable om hvor mye de hater Volvo, råning og wunderbaum blir jeg irritert.. Hold dere til Daihatsu-delen fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men når bygutta forviller seg inn på Volvo-delen av forumet å begynner å bable om hvor mye de hater Volvo, råning og wunderbaum blir jeg irritert.. Hold dere til Daihatsu-delen fremover!!

eg prøvde å guide ein av dei ut her ifrå, men var umulig

Opel Omega B TD

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig faktisk jeg..å ha 150 wunderbaum i speilet er bare helt jævli skummelt og irriterende, ser jo ikke ut ruta engang.. for duften sin skyld så kan man gjemme de andre steder enn i synsområdet.

Så mye wunderbaum lukter noe jævli samt det koster en del penger, penger man heller kunne lagt på sparebøssa til kantfelger

Hehe 150 er en god del for mye. Husker jeg besøkte en nettside (Indre Agder Råneklubb eller noe sånn) og der var det en med Renault med over 400 baums. Da begynner det å bli dårlig sikt!

Har også endel bekjente som jeg er sikker på hadde fått bot for dårlig sikt gjennom frontruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, må være flaut å fremstå så tilbakestående som Eiriksmil er, men det er et offentlig forum, det må jo være noen idioter for at det skal være fornuftige folk også.. hvis du skjønte det.

Ingenting å bry seg om! Klaging er det uansett, enten hater man vag, bmw, japser eller volvo, spørs helt hvilket bilsamfunn man holder seg i. Det må man leve med..

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel deg om det, men vi må jo få lov å holde på sånn alikavel?? du eiger jo trossalt ikkje verden

eier overhodet ikke verden. for om jeg gjorde det hadde du sitti på auswitz nå og polert alu felger til scania!

Saken er at jeg ser slike som dere hver dag! og det er på lik linje med feite damer i stramme tights! det er ikke akseptabelt! vi lever i et sivilisert samfunn! du er ikke i maryland med redneksa nå!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1

Rett før jeg går å innvaderer Japse-forumet å irriterer så mye jeg kan om hvor mye jeg hater små konebiler jeg får klaus av å se på!! :fingers:

Jeg skal spare deg bryet:

IMG058-1.jpg

Jeg har forøvrig aldri sagt at jeg hater Volvo. Tvert imot, hvorfor tror du jeg blir irritert når jeg ser skamharry biler med stygge felger uten riktig offset rånende opp og ned stripa hele tiden? En av grunnene er vel kanskje at jeg syns synd på bilen, i tillegg til den som kjører den... Hvor mange rånebiler har vel ikke startet som fine før de ble ihjelkjørt av en eller annen kødd?

Og så mange poengløse mods.. HVORFOR skal man ha VOLVO i ruta? Greit nok at dere har det, men jeg vil vite grunnen! Tror dere ikke at folk ser at det er en 240 fordi dere har gjort så mye med den? DET ER FORTSATT EN MURSTEIN. Er dere redde for å ikke få respekt av alle de andre harrytassene med samme biler? Det er ikke pent. Det er ikke nyttig..

Dieseldyret, gjerne argumenter for hvorfor eiriksmil er tilbakestående :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår