Gå til innhold

Planer for 240 når jeg får det!

Ranger emnet

Mpower520

Anbefalte innlegg

AMEN! kunne ikke blitt mer enig.

Jeg hadde 2000 modell E-klasse med 3.0 turbodiesel som var gjort litt med (ca 200 dieselhk og 390nm), den solgte jeg fordi den ikke hadde sjel og var for ny, så kjøpte jeg meg mercedes 123;) beste "oppgraderinga" jeg har gjort:) angrer overhode ikke.

Hehe.. Rema 1000 sitt slagord "Det enkle er ofte det beste" eller noe i den duren. :P

Nye bilen til far kosta 30 ganger mer enn min, og får mor velge bilen hun skal ta til jobb, velger hun Volvoen min. :) Argumentene er rett og slett at den er mye mer behagelig å kjøre, og det er moro å kjøre en bil der du ser hele panseret. Hu har visst mer kontroll i den bilen. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forøvrig, er vel knapt noe som er mer harry enn 20-40-åringer som har plastifisert 200sx'n sin med fuglebrett bakpå bakluka og har klistremerker med driftkingz og liknende påklistra..

da vil jeg heller amputere tissen og forbli en innavla bonde i en gamal bil. Det er en DRØM i forhold.

det er så smakløst og ekkelt at jeg vil gi disse folka penger fordi det er så jævli stakkarslig og latterlig. Men holder kjeft om det.. gidder ikke å forsøple og klage på den delen av forumene uansett.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig, er vel knapt noe som er mer harry enn 20-40-åringer som har plastifisert 200sx'n sin med fuglebrett bakpå bakluka og har klistremerker med driftkingz og liknende påklistra..

da vil jeg heller amputere tissen og forbli en innavla bonde i en gamal bil. Det er en DRØM i forhold.

det er så smakløst og ekkelt at jeg vil gi disse folka penger fordi det er så jævli stakkarslig og latterlig. Men holder kjeft om det.. gidder ikke å forsøple og klage på den delen av forumene uansett.

To Harry biler. Begge stygge, men er ikke i tvil om hvilken jeg ville bli sett i!

Harry:

240gall031201.jpg

Harry riskoker wannabe

nissan200sxs13spoilerd1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når blir enda en 240 ødelagt? :)

Jeg minner om topic;

Vi er på topic vi. Planene legges, diskuteres og forhåpentligvis revurderes :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Du har det må å overdrive du :)

Selv har jeg Volvo-jakke, og bruker den på biltreff og når jeg er ute i garasjen, noe i mot det? Ser jo drøss med Ford og Merce-jakker men hører ingen som klager på dem? Hold deg til å kritisere bilen du, trenger ikke gå over til en klesdiskusjon.

Har kjøpt en 240 selv her til førstebil, og har funnet ut at det må jo være noe av det mest lettskrudde som finnes, stor deletilgang, rimelige priser, lett å få godkjent og masse råd og tips på interett. Er ikke overflod med biler du får godkjennt V8er i så lett. Kan eegentlig ikke se den store feilen med å kjøpe Volvo?

Tror at når en først har en dårlig innstilling til Volvo, skal det mye til for å få et nytt syn på saken!

EDIT: Er det ikke lov å være stolt over bilen og merket sitt da?

det er 2 foskjeller å værs stolt og leve og ånde for det ass!

jeg personlig hater alle bila mine! jeg bruker dem!biler er til for å herjes!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 2 foskjeller å værs stolt og leve og ånde for det ass!

jeg personlig hater alle bila mine! jeg bruker dem!biler er til for å herjes!

Jaja, men la nå folk få leve å ånde for Volvo da! Skjønner godt at man forelsker seg i gammal Volvo, selv om jeg personlig liker andre merker bedre ;)

Hva med å kjøpe en bil du ikke hater da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spare deg bryet:

IMG058-1.jpg

Jeg har forøvrig aldri sagt at jeg hater Volvo. Tvert imot, hvorfor tror du jeg blir irritert når jeg ser skamharry biler med stygge felger uten riktig offset rånende opp og ned stripa hele tiden? En av grunnene er vel kanskje at jeg syns synd på bilen, i tillegg til den som kjører den... Hvor mange rånebiler har vel ikke startet som fine før de ble ihjelkjørt av en eller annen kødd?

Og så mange poengløse mods.. HVORFOR skal man ha VOLVO i ruta? Greit nok at dere har det, men jeg vil vite grunnen! Tror dere ikke at folk ser at det er en 240 fordi dere har gjort så mye med den? DET ER FORTSATT EN MURSTEIN. Er dere redde for å ikke få respekt av alle de andre harrytassene med samme biler? Det er ikke pent. Det er ikke nyttig..

Dieseldyret, gjerne argumenter for hvorfor eiriksmil er tilbakestående :)

Hahaha!

Men er ikke Charaden litt høy fremme på det bildet Eirik?

hhaha. og du erik er en usvilisert crackhore;) da er vi alle enige!

et jeg ikke skjønner er 240gutta som lever for den jævla bilen! volvo er best! går rundt i volvo klær og tresko. og er så jævlig stolte av bilen sin.

greit nok . din første bil... fersk førerkort.. alle kan gjøre en feil! men at det fortsetter slik ut livet?

får frysninger når jeg ser godt VOKSNE mennesker kjører rundt i en 240 i dag med revehale senking og gjerne no folie i ruta.. kan se hva han har gjort hele livet sitt! baksetet er utslitt pga lubbne småjenter og han lever et ensomt liv med ei thaidame som ikke skjønner norsk!

Har litt sansen for deg jeg Robert.

Jada, jeg har gjort mye dumt selv. Prøvd mye rart, og bør sikkert ikke skrive noe her, men.. La gå!

Personlig HATER jeg folk som sier at Volvo er best, og de fineste bilene i verden. Spesielt når man får på 600 baums i frontruten, og to skamstygge kvinnfolk baki.

Fins ikke større idioter enn slike.

Selvsagt kan en 240 bli fin. Det ligger iallefall 2 eller 3 eksempler på det her på forumet ( TD: Kristian S sin. )

Men, det betyr ikke da at alle andre biler er styggere enn hvilken som helst Volvo.

Så lenge en bil har riktig stuk, og utseende, vil jeg si det er mulig å like hva som helst.

Om dere er sånn i mot planene til trådstarter.. Hvorfor ikke da bare la vær å komentere? Å skrive noe? Evt. kjøpe alle bilene han har planer om, for å slippe å la de lide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Men er ikke Charaden litt høy fremme på det bildet Eirik?

Har litt sansen for deg jeg Robert.

Jada, jeg har gjort mye dumt selv. Prøvd mye rart, og bør sikkert ikke skrive noe her, men.. La gå!

Personlig HATER jeg folk som sier at Volvo er best, og de fineste bilene i verden. Spesielt når man får på 600 baums i frontruten, og to skamstygge kvinnfolk baki.

Fins ikke større idioter enn slike.

Selvsagt kan en 240 bli fin. Det ligger iallefall 2 eller 3 eksempler på det her på forumet ( TD: Kristian S sin. )

Men, det betyr ikke da at alle andre biler er styggere enn hvilken som helst Volvo.

Så lenge en bil har riktig stuk, og utseende, vil jeg si det er mulig å like hva som helst.

Om dere er sånn i mot planene til trådstarter.. Hvorfor ikke da bare la vær å komentere? Å skrive noe? Evt. kjøpe alle bilene han har planer om, for å slippe å la de lide.

Så bilen min er stygg altså.. Takk for deet...

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eehh.

Jeg siterer de fra forrige innlegg.

"Selvsagt kan en 240 bli fin."

Ble litt feil formulert ja.

Den blir aldri fin av biler å være, men den kan bli fin til en 240 å være

Desverre har Volvo fått et harrystempel de sliter med å bli kvitt..

Ser i statene.. Der er Volvo for rikfolk, og med god smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår