Gå til innhold

Planer for 240 når jeg får det!

Ranger emnet

Mpower520

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*Jeg HAAAAATER bellona, natur og ungdom og andre miljøvernere!!!!*

Det sier vel litt om holdningene dine...

Kjøp volvo du, kos deg med den, men ikke ødelegg den og alle andre 240'er ved å gjøre den harry!

da er jeg jo enig med deg, ser ikke hva jeg sa som var galt;) en clean 240 med skamsenk og kantfelger ser veldig bra ut:) en original derimot ser ikke bra ut, samme gjelder mercedes 123 og alle andre biler osm har blitt laget.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaauda! synn at volvo har fått harrystempel. Volvo er og kan bli veldig fine og tøffe biler. synn at det er noen som ødlegger dem å får blåe diodelys rundt om, masse ufo styling, øyelokk, 1000 baums osv!

1990 Volvo 240 B230FT

1986 Daihatsu Rocky

1989 Polaris indy 440

2001 Polaris Edge 600

1999 Cagiva Mito 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Etter og ha lest alle disse sidene. Det er fortsatt ingen som har argumentert for hvorfor man må lasse ned den stakkars klassikeren av en bil Volvo 240 faktisk er med:

rullemalt med Bengalakk,wonderbaums,laksetrapp,sørstatsflagg,volvo merker i ruta,sota lamper,stygg kølsvart soting av rutene,"rakerør" :) Og ikke minst. DANSEBÆNDmusikk:scared

Har noen av dere spurt hva bilen syns?

En Volvo 240 serie kan være så uendelig mye mere en det som blir fremsatt i denne tråden her. Men som et klokt hode skrev litt tidligere

Quote Reodor F

For meg er harry et bilde på alle som drømmer om å få bilen sin strøken, men som verken har kapasitet, økonomi eller kompetanse til annet enn stygge omlakkeringer, vinkelslipersenk og grusom styling...

Folk som liker bilene sine sånn, de syns også det er greit å date kusinen sin :)

Ha fortsatt en fredfull jul ute i volvoene deres :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Etter og ha lest alle disse sidene. Det er fortsatt ingen som har argumentert for hvorfor man må lasse ned den stakkars klassikeren av en bil Volvo 240 faktisk er med:

rullemalt med Bengalakk,wonderbaums,laksetrapp,sørstatsflagg,volvo merker i ruta,sota lamper,stygg kølsvart soting av rutene,"rakerør" :) Og ikke minst. DANSEBÆNDmusikk:scared

Har noen av dere spurt hva bilen syns?

En Volvo 240 serie kan være så uendelig mye mere en det som blir fremsatt i denne tråden her. Men som et klokt hode skrev litt tidligere

Quote Reodor F

For meg er harry et bilde på alle som drømmer om å få bilen sin strøken, men som verken har kapasitet, økonomi eller kompetanse til annet enn stygge omlakkeringer, vinkelslipersenk og grusom styling...

Folk som liker bilene sine sånn, de syns også det er greit å date kusinen sin :)

Ha fortsatt en fredfull jul ute i volvoene deres :)

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er fastslått.. hvordan kan japseeiere.. i tillegg til FORHJULStrekk-eiere uttale seg? de har på ingen som helst måte rett til å uttale seg om hva som er harry eller ikke.. rett og slett fordi det er de som er fasiten på hva som er harry. Det som er artig er jo at de ikke selv skjønner at de blir ledd av.. congratz azz asap, yo yo niggah fo life driftkingz-gjengen.

Nei, folk som liker små japser er de samme som røyker joint på bygdefest..l.¤.s.e.r.Z

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er fastslått.. hvordan kan japseeiere.. i tillegg til FORHJULStrekk-eiere uttale seg? de har på ingen som helst måte rett til å uttale seg om hva som er harry eller ikke.. rett og slett fordi det er de som er fasiten på hva som er harry. Det som er artig er jo at de ikke selv skjønner at de blir ledd av.. congratz azz asap, yo yo niggah fo life driftkingz-gjengen.

Nei, folk som liker små japser er de samme som røyker joint på bygdefest..l.¤.s.e.r.Z

Du har seriøse komplekser... Ikke minst er du latterlig og lite intelligent.

For at noe skal være en fasit må det være en allmenn oppfatning av noe. En mening som popper opp i ditt dumme hode er ingen fasit, det er en mening :)

Definisjonene dine, for eksempel av hva ordet harry betyr, er også kanskje litt misforståtte, og da blir utgangspunktet ditt for en argumentasjon feil. Da er det kanskje du som ikke skal uttale deg for mye.. :)

Og du kjære klovn.. Jeg har som deg en svær fæl Mercedes (så ifølge deg kan jeg jo uttale meg), karen over med forhjulsdreven japse kjørte 245 da du gikk i bleier :)

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten tilføying:

Vil minne på folk her, at å diskutere bil er en ting (noe forumet er til), og man har alle forskjellige meninger i hva som er fint eller ikke, men hold det isåfall på et saklig nivå! Hjelp heller hverandre med tips, istedenfor å hakke ned på forhjulstrekkere, bakhulstrekke eller firhjulstrekkere. Husk på at vi alle deler samme interesse, og det er bil! Så hvorfor skal man på død å liv hakke ned på karen som liker noe utenom det vanlige? Enten det er harry, stilrent eller annerledes. Gi heller ros/ris i form av konstruktiv kritikk, enn å hakke ned opp å i mente om hva han ikke må gjøre og må gjøre.

Man kan godt synes det er stygt og harry, men tenk to ganger før man spyr ut med sine egne meninger om hva som er pent eller ikke. Han som eier bilen, og legger sin "sjel" i den synes mest sannsynlig at bilen er nydelig. Siden alle deler samme interessen burde man holde seg for god til å "disse" ned på han som liker det.

Bare en tanke til dere før dere skribler ned det som koker i hodet deres.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår