Gå til innhold

Skal kjøpe meg 240

Ranger emnet

depalmer

Anbefalte innlegg

Hei. Har bestemt meg for å gå for en 240 som førstebil.

Jeg har surfet regelmessig innom finn.no og autodb.no i noen måneder nå, og må virkelig konkludere med at det er dårlig med 240er som selges i Nordland, så dersom noen skal selge/vet om noen, ta kontakt!

Nå over til spørsmålet mitt:

Jeg kom over denne når jeg satt å surfet i dag:

http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1026997&_cmd=similar&cb=6181.20445417215

Og har et par spørsmål:

- Lurer først og fremst på om dette ser ut som et godt kjøp, dersom det han skriver stemmer.

- Dersom dere syntes prisen er for høy, hvor høyt bud bør jeg legge inn?

- Og er det forsvarlig å spørre om å få ta med bilen på en bukk? Har seg nemlig sånn at jeg har flere kompiser som er lærling/går på skole som bilmekaniker, og før jeg eventuelt kjøper noe vil jeg være sikker på at understellet ikke ser helt ræva ut.

- Og til slutt, hva burde jeg se etter? Noe spessielt som bruker å være feil på disse?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin pris og fin bil. Men alltid lov å prute.!

Virker som et godt kjøp.. Pass på rust i kanaler,hjulbuer og bagasjerom (hjulbrønn) + støtdempertårn..

Ta med bilen på bukk hvis han godtar dette.. Men er ikke ofte et problem med rust midt under..

Man ser ikke ofte feil på disse motorene.. Er elektronisk svak på enkelte områder.. Les feilkoder (evt) om det er noen.. hør om motoren går pent..

Tut og kjør.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider