Gå til innhold

Bygge anlegg i traktor!

Ranger emnet

johndyr

Anbefalte innlegg

null stress å bygge anlegg i en traktor. Det du kan gjøre om du ikke har iso-kontakt,du kan trekke styrestrøm(gul fra cd-spiller), rød strøm til + på batteriet og svart(jord) til minus på batteriet. Da har du cd-spiller som funker. Det er kurrant om du aldri har montet før og ikke har kjennskap til anlegg og elektronikk, fort gjort også.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

null stress å bygge anlegg i en traktor. Det du kan gjøre om du ikke har iso-kontakt,du kan trekke styrestrøm(gul fra cd-spiller), rød strøm til + på batteriet og svart(jord) til minus på batteriet. Da har du cd-spiller som funker. Det er kurrant om du aldri har montet før og ikke har kjennskap til anlegg og elektronikk, fort gjort også.

Takker for raskt svar:)

Tenkte å monter sub, men er usikker på hvor jeg skal plassere den.. Noen ide? eneste ejg kan tenke meg er i dørken bak sete:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hei hei

Noen her som har erfaring med anlegg i traktor?? Om det i hele tatt er mulig? Med tanke på plass. Traktoren er en John deere 6400.

Noen forslag?

Du har da god plass i taket på den..

John-Deere-6400-Premium-749832.jpg

Dra en egen 12v-krets fra batteriet, å montera f.ex 4 eller kanske 6 st utanpåliggande høytalare.

getimg.asp?FileID=1637&hbox=288,288&vbox=288,288 Dessa e fra http://www.bilxtra.no

Å en sub så klart bak setet.

getimg.asp?FileID=12458&hbox=288,288&vbox=288,288

Så kan du ju bruke denna, fra Biltema, som hovedenhet.

24-798_m.jpg

Så skulle jag driva hele pakken med en forsterker på 4x100w eller liknande.

getimg.asp?FileID=12462&hbox=288,288&vbox=288,288

Bor du i närheten av v-agder så kan jag gjerne bygge för dej..

mvh Urban

Endret av Urban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit nå i basskasse i traktoren da. Det er no point. Jeg ser iværtfall ikke behovet. Jeg kunne aldri tenkt meg og ha bass når jeg brøyter, pløyer e.l. Mye viktigere med god lyd og tralle med

Kjøp en god cd spiller, en bitte liten 2 kanaler og noen gode coaxer er mitt råd...

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider