VolvoB23 Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Selger et baklokk til Mercedes 190E! Har begynt å pusse ned, men har ikke pusset mye! Det er rustfritt, og uten bulker ( var ihvertfall bulkfritt forrige gang jeg så nøye på det ) :) Ligger i Eidsvoll. Kom med bud ^^ TLF : 40343724 Mvh Cato Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Ingen som trenger? Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Første mann med 400kr, får baklokket :) Send en PM hvis du er vil kjøpe! Må hentes ;) Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg