Soundpressure Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Vi selger 1 stk Vibe CBR120, dette er en subwoofer i ferdig bygd kasse, absolutt en av de bedre 12" på markedet. Dette er MKI versjonen. Pris Kr 2000,- ( ferdig prutet ) Mvh Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Litt info på den? watt ohm etc. bilder? mvh Tomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 tror du har spurt på samtlige stereodeler som har vært annonsert her nå... skal du virkelig kjøpe? samtidig kan du også prøve å søke litt etter elementene som er til salgs på kvasir/google osv.... info ligger som regel ikke så langt unna! Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 den er lik som denne http://www.vibeaudio.co.uk/vibe.asp?pageID=59 men med fjor årest element. spiller veeeeldig bra og ser veeeeeldig bra ut. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 jaok, takk ;) hehe tvindal :cool: Er på utkikk etter anlegg da men jeg jeg må se an da vettu så kjøper jeg det som er best.. marked research :cool: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Peugeot-605 jaok, takk ;) hehe tvindal :cool: Er på utkikk etter anlegg da men jeg jeg må se an da vettu så kjøper jeg det som er best.. marked research :cool: :rolleyes: Skal du ha det beste, så finner du ikke ut det her. Da vet du hva du skal kjøpe, så sitter du og venter til det kommer for salg... Men, la oss ikke gjøre salgsannonsen til en krangletråd. ;) Har vært borti (kanskje ikke akkurat denne familien) men vibe sine produkter... (vibe 124?), bra watt og lyd for pengene. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 whats best hawk? Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by tvindal whats best hawk? Tja, spørs vel hva du vil ha det da? :) du som er lydeksperten her i bygda? Det beste som i mest for pengene, det beste som i maks trykk, det beste som i kvalitet, beste lyd? Tja... Vet ikke hva som er best jeg men... kjører jo skikkelig miksa stereo selv :P alt fra boss til RF, men har jo heller ikke gått inn for å samstemme heller da... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 jeg er ikke lydekspert, selger bare og prøver og få med meg litt, tar ganske lang tid før du kan bli en lydekspert tror jeg! Skal du ha det beste, så finner du ikke ut det her. Da vet du hva du skal kjøpe, så sitter du og venter til det kommer for salg... så bare du skrev dette og virket som at du hadde en bestemt mening im hva du syntes var best :) nesten alt er vel bra, noe er bedre og noe er best! Men det tror jeg ikke du merker til daglig! Har vel som du sier mange forsjellige faktorer og har mye med hva du kan skaffe til en god pris! :) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Nei, Hawkon, jeg vil ha noe brukt å bra... :P Har ikke råa til å kjøpe nytt enda.. :( Skal bare ha noe som surrer hjemme :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg