Gå til innhold

Hva er dette? (datt av bilen)

Ranger emnet

Evelen

Anbefalte innlegg

Datt litt ner i grøfta ved en sving når jeg skulle legge en brei nå i kveld. :cab

Jeg satt meg fast og kunne hverken kjøre bakover eller forover (snø).

Men omsider greide jeg rygge ved å jynge litt forover og så rygge, men det gørtes ut som jeg brøytet meg gjennom en del snø på veien.

Bilen ser ut til å være i fin stand etter det og har kjørt en god del etter det i kveld så det er vel ikke noe problem.

Men jeg bestemte meg for å se på plassen etter jeg kjørte ut, og fant objektet som er avbildet.

Det er VW logo på den, så er vel utvilsomt fra min bil, men hva er det?

Jeg finner ingen plasser det ser ut til å mangle en slik ting.

Bilen er en 2000 mod Passat 3B, sedan.

Delen:img1663q.th.jpgKanten:img1657d.th.jpgBilen:img1658.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror jeg holder meg til litt finere biler en det, kunne jo hatt to biler, men det prioriterer jeg ikke (har ikke plass heller)

Passaten er ikke mye fin til slutt hvis du skal holde på sånn :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sant du har skruer og skruefester så er det vel bare å montere igjen :P
okok
Passaten er ikke mye fin til slutt hvis du skal holde på sånn :)
Jeg er klar over det, men nå var det jo en bitteliten sladd i å jeg kjørte jo såvidt uti, jeg kan ikke tro at det skal kunne bulke/ripe opp bilen noe serlig.

Men dog det er jo en rissiko, får vel ta det på mer åpne plasser osv.

Ingen fare å kjøre uten den, men det er jo kjekt å ha på da.
Ok, da lar jeg den være av til det blir litt bedre vær ihvertfal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider