OpelPluggen Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 (endret) Da kan jeg oppdatere med å si at det blir Nokian Hakkapelitta R på meg, dette p.g.a at det er det vi selger på jobb, så best pris og større tilgjengelighet, pluss at jeg da også får egen erfaring med dekk i forhold til kundene :) For øyeblikket står bilen bom fast på flatmark med gamle piggdekk, så derfor må jeg vente til jeg får den opp og avgårde til jobb ;) Har en kamerat med CVC5, så skal få sammenligna! Edit: Hva gjelder ristinga, så trenger det ikke bety mer enn at et lodd på 10-15gram har detti av, eller at et av dekkene har flyttet seg på felgen/poppa helt ut til kanten i ettertid :) Men som nevnt rett før meg så blir de ballansert opp når du får på nye dekk, men be de sjekke at de går i null da jeg vet en del plasser bare kjører hjulet en gang, banker/limer på lodd og tar det av, og hvis det er felgen som er litt skeiv kan det hende det må kjøres en runde ekstra.. Er felgen veldig urund, så kan du holde på sånn i all evighet fordi du bare flytter problemet rundt, men da er også felgen ødelagt.. Endret Januar 8, 2010 av OpelPluggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Domin00 Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Takk for mange svar her. Prøvde Nokian Hakkapelitta på mamma`s mondeo, veldig fornøyd med de,jeg går for de dekka når jeg får stipend. Med de dekka jeg har på nå så rekker jeg ikke å komme over lyskrysset før det er rødt omtrent:P hehe bare står stille å spinner. Ang vibreringa så kom jeg på at det er en del is og snø bak hjulkapslene:P Fjerner det imårra. kanskje det som lager vibrasjoner? kan godt hende at lodda har detti av også, er noen eldgamle rusta stålfelger.Skal se imårra. Får se om jeg finner noen brukte alu felger isteden for de råttene stål felgene:P Den vibrerer bare noen ganger faktisk, ista når jeg kjørte hjem fra skolen rista den ikke i det hele tatt når jeg kom opp i 90. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Kjører med Nokian Hakkapelitta RSI foran og R bak. Ligger greit på veien det. Siter Mercedes C klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg