Brian93 Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Åssen monterer man panserforlenger? hvor skal jeg borre? for når jeg legger panserforlengeren på så må jeg borre i grillen....den vil ikke sprekke? Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Den skal festes til panseret :) ikke grillen Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian93 Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 må jeg lime det fast da? evt. åssen lim? Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 går fint ann å skru den fast i panseret. var gjort det på min gamle vento og det er nesten samme type panserforlenger på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 vet ikke helt kossn det ser ut på den bilen, men viss det er litt annleggsflate så går det ant å lime. epoxy eller araldite gjør jobben( 2. komp. lim, den får du kjøpt på jernia og den slags butikk). eller så får du kjøpt sånn hurtiglim som er beregna på å lime fast spoilere, vinger og den slags. vask overflata med aceton eller anna silikonfjerner før du limer, så sitter det bedre. Mvh. KNS:) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian93 Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 går fint ann å skru den fast i panseret. var gjort det på min gamle vento og det er nesten samme type panserforlenger på den. da går de jo igjennom panser?:S hvis jeg ikke skrur de for langt inn, så kommer det slark Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Hvis du mot all formoding skulle skru den fast fremfor å lime den som sitter mye bedre og er lettere og benytte seg av! Så er du smart så velger du skruer som ikke går gjennom panseret, det finnes jo forskjellig lengder på skruer! Det beste er å sveise og lakkere oppigjen panseret ;) det ville jeg gjort! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 da går de jo igjennom panser?:Shvis jeg ikke skrur de for langt inn, så kommer det slark du må jo såklart finne noen skruer som er akkurat passe lengde da. var gjort det på gamlebilen min og den panserforlengeren satt som et skudd og skruene hadde ikke gått gjennom panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 den er laga i plast sant? da ville jeg hå limt den, enkelt og greit. er det stål så ville jeg nok sveisa den. Mvh. KNS;) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian93 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 den er laga av plast ja Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 PLast = Du limer den og sparkler igjen sprekken. :) Bruk noe sikkelige greier så sitter den godt vettu! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 PLast = Du limer den og sparkler igjen sprekken. :)Bruk noe sikkelige greier så sitter den godt vettu! Retteråsen enig i den Retteråsen. epoxy eller araldite 2.komp. lim gjør den jobben utmerka. da står det til dommedag;) ___________ Mvh.KNS Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 PLast = Du limer den og sparkler igjen sprekken. :)Bruk noe sikkelige greier så sitter den godt vettu! Retteråsen Hvis du "sparkler sprekken" har ikke den lett for å sprekke opp igjen?:) den panserforlengern får jo gjennomgå når du tar opp og igjen panseret.. Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 trur nok at jeg ikke ville sparkla det. er det ikke laga sånn, såpass bra tilpassa at det ikke blir så voldsom sprekk på det der da? __________ Mvh.KNS Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Nei det blir ikke ille sprekk på den! Men om du limer den sikkelig, og sparkler så tror jeg det vil gå fint. Seff bør du ha i bakhodet når du åpner og lukker panseret ditt at du kanskje skal ta det litt piano siden du kjenner forholdene ;) Men jeg ville brukt den plastikk badlooken som mal og skjært ut en i metall og sveisa på! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg