Roy001 Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Er det noen som har peiling på hvordan man konverterer (om det i det hele tatt lar seg gjøre?) kart fra en type GPS til bruk på en annen? Jeg har en ny Navigon GPS med oppdatert kart, og skulle ha dyttet dette kartet inn på TomTom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Roy001 skrev: Er det noen som har peiling på hvordan man konverterer (om det i det hele tatt lar seg gjøre?) kart fra en type GPS til bruk på en annen? Det går ikke (som jeg vet om), kun mulig å konvertere POIs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Er redd for det jeg også. Må altså betale for kartoppdatering på begge to :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonVat Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 På tomtom så er det jo abonemang, 1 kart kjøp = 4 oppdateringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg